BIM Augusti
MenMen va roligt stort grattis! Vilken lycka! :D <3
MenMen va roligt stort grattis! Vilken lycka! :D <3
Jag kanske kan se in i framtiden haha grattis
Åh är så taggad på att testa imorgon!! Känner mig noll gravid, men oavsett vad det visar så är det ju skönt att veta..! Av någon anledning är jag mycket mer otålig nu när det är andra barnet.
Så kul med pluss i gruppen! Grattis! :)
Jag har inte fått mens än. Har hugg i höger äggstock. Annars ingenting. Inte testat sedan i lördags. Min mens är ju lite oregelbunden, så kan komma idag, imorgon eller övermorgon. Vet inte om det är någon idé att testa sig mer. Var testa tidigt i lördags som var helt blankt :( vill bara att mensen kommer nu!
Fantastiska nyheter, stort grattis!!! Kände du av några symtom? Mer än vanligt?
Tack alla! <3
Tack snälla för hjälpen! Nu återstår bara chock och PANIK. Jag har oregelbunden cykel sen innan och under juli har vi verkligen inte försökt (inte ens haft sex nära ägglossning, trodde jag), så när mensen inte kom trodde jag helt enkelt att det var en längre cykel. Men nu när jag skrev in senaste mensens första dag så säger 1177 att jag i så fall är i vecka ÅTTA!!! Jag som har tagit ett negativt test tidigare (22/7), vilket då borde varit BIM +8 (typ). Så sen dess har jag hunnit med både alkohol och ett Covid-vaccin, eftersom jag var tvärsäker på att jag inte var gravid!! Tänk om jag har riskerat någonting med det....
Kan det vara ett falskt positivt? Har inte varit gravid eller fått missfall nyligen och äter inga hormonmediciner.
Här kommer en till bild. Ser att sträcker blir sämre på mobilkameran. Och när det laddas upp.
Ja det är nog ingen fara oavsett :) Men förstår såklart att du är orolig! Man blir ju det. Bra idé att köpa digitalt, berätta gärna sen vad det sa!
Tack! :) Jag mår bra, lite molande värk bara men inget mer. Är ju supertidigt för mig med, v. 4 bara. Stod 1-2 veckor på digitala och rätt säker att bim är idag. Så det kommer nog senare haha. Hur mår du?
Vad tror vi..? Mvh livrädd
Nu kommer ytterligare ett. Köpte ett ?testa tidigt cb?. Inte kissat på 3.5h. Detta måste väl vara positivt?
Gjorde testa tidigt 6 dagar innan, ör blankt så tänker det inte gick vägen denna månaden tyvärr och det var ändå första månaden med ältest. Blev rätt knäckt ärligt talat. Är så inställd på plus pga att de andra gick på första. Försöker universum säga mig någonting el vad är det frågan om haha
Men vet ju först 100 % den 8/8 på bim men litar ändå på testerna de är ju 90 % säkra trots allt
Nästa bim blir 3/9 och då är det fjärde försöket. Tänker att då kommer jag prova clearblue som visar 4 dagar el fler
Vart inte tydligare med morgonurinen så skippade att fota.. förmodligen spök. Återstår o se! Visar sig nog framöver:)
Konstigt de säger det är 90 %
Det är ngt där men med tanke på att det är så pass svagt så är de svårt o se om det är svagt rosa eller svagt grått. Så ja vet ej :/ jag tror att ja har bim om en vecka men även där är det svårt o säga exakt då min första mens efter ma bara varade i en dag. Haft molvärk sedan dess. Därav misstänkte jag ngt. Men ja får helt enkelt hålla ut o se va som händer:)
Asså jag tror inte på detta?? BIM+2 och ingen mens i sikte så tog ett till test nu på morgonen?? Visst är det ett plus(?)