Han är perfekt - förutom i sängen :(
Har träffat en underbar man i snart två månader och vi har nyligen börjat ha sex. Han är omtänksam, generös och har i stort sett allt jag vill ha i en man.
Men sexet ger mig nästan inget.
Han får utlösning snabbt och min egen orgasm uteblir helt, han gör inte ens någon ansats att tillfredsställa mig så fort han kommit utan skrattar mest bort det och rullar på rygg. När han ger mig oralsex stoppar han fingrarna i mig så djupt att jag fått säga till men ändå har det hänt att han gjort det ändå. Jag har lust att knäa honom och skrika i hans ansikte att DET GÖR ONT DIN IDIOT, en kvinna har en LIVMODERTAPP. När det händer dör sexlusten helt.
Dessutom känns hans personlighet inte trovärdig i kontrast med detta? Hur kan han vara så empatisk och ödmjuk i övrigt men NOLL när det kommer till sex? Ibland tar han lite hårda tag också och det är något man kommunicerar tycker jag. Vi har bara haft sex ca 5-10 ggr men samma sak, när jag försiktigt tar upp hur jag skulle vilja ha det verkar han förstå men när det väl kommer till kritan gör han ändå sin grej. Börjar tappa respekten för relationen och undrar vad det är för fel på honom, dumpa?