• Anonym (Julia)

Han är perfekt - förutom i sängen :(

Har träffat en underbar man i snart två månader och vi har nyligen börjat ha sex. Han är omtänksam, generös och har i stort sett allt jag vill ha i en man.

Men sexet ger mig nästan inget.

Han får utlösning snabbt och min egen orgasm uteblir helt, han gör inte ens någon ansats att tillfredsställa mig så fort han kommit utan skrattar mest bort det och rullar på rygg. När han ger mig oralsex stoppar han fingrarna i mig så djupt att jag fått säga till men ändå har det hänt att han gjort det ändå. Jag har lust att knäa honom och skrika i hans ansikte att DET GÖR ONT DIN IDIOT, en kvinna har en LIVMODERTAPP. När det händer dör sexlusten helt.

Dessutom känns hans personlighet inte trovärdig i kontrast med detta? Hur kan han vara så empatisk och ödmjuk i övrigt men NOLL när det kommer till sex? Ibland tar han lite hårda tag också och det är något man kommunicerar tycker jag. Vi har bara haft sex ca 5-10 ggr men samma sak, när jag försiktigt tar upp hur jag skulle vilja ha det verkar han förstå men när det väl kommer till kritan gör han ändå sin grej. Börjar tappa respekten för relationen och undrar vad det är för fel på honom, dumpa?

• Svar på tråden Han är perfekt - förutom i sängen :(
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Lifejoy) skrev 2021-07-10 11:23:27 följande:

Han är säkert likt vad många kvinnor tror, synsk och kan läsa tankar och vet precis hur du vill ha det. 

Du kanske skall börja med att prata med honom om problemet. Berätta tydligt hur du vill ha det. Skippa om du sårar han känslor, säg att du vill ha oralsexet utan fingrar, och att han kommer fort efter 5-6 ggr är inget att oroa sig för.

Han behöver säkerligen ligga lite med dig först, köra in sig på hur du känns. 

Av egen erfarenhet så är jag inte heller speciellt bra i sängen första 10 liggen, första 5 är man ju så vrålkåt att man nästan kommer med en gång. Pinsamt ja, men när man kört in sig lite så fungerar det normalt igen. 

Långa uppehåll är inte heller bra. Ligg med honom 2 ggr om dagen i en vecka så skall du se att han är mycket bättre dag 6-7 än dag 1-2.

Fast TS har ju varit tydlig och talat om vad hon njuter av och vad som inte funkar men han lyssnar ju inte? Varför skriver du att killen måste vara tankeläsare?

Vi är många som blivit både besvikna och fått ont av sex med män, trots att vi kommunicerat, det är inte direkt ovanligt att vissa beter sig så.
  • Anonym (X)

Han är säkert likt vad många kvinnor tror, synsk och kan läsa tankar och vet precis hur du vill ha det. 

Och du är som många andra och kan inte ens läsa TS inlägg.
  • Anonym (A)

Så kul att män som känner sig träffade skriver "män är inte tankeläsare". Lugna ner er hon har ju försökt förklara flera gånger utan framgång, sex handlar faktiskt om att både tjejen och killen ska njuta inte enbart om att män ska få utlösning. Jag vet chockerande eller hur? Gör om och gör rätt istället. Är ni själviska i sängen blir ni automatiskt klassade som en dålig älskare för en tjej, oavsett hur många sexpositioner ni tar er igenom på 35 sekunder.

• Anonym (pppp)
    Anonym (Julia) skrev 2021-07-10 09:50:48 följande:

Har träffat en underbar man i snart två månader och vi har nyligen börjat ha sex. Han är omtänksam, generös och har i stort sett allt jag vill ha i en man.

Men sexet ger mig nästan inget.

Han får utlösning snabbt och min egen orgasm uteblir helt, han gör inte ens någon ansats att tillfredsställa mig så fort han kommit utan skrattar mest bort det och rullar på rygg. När han ger mig oralsex stoppar han fingrarna i mig så djupt att jag fått säga till men ändå har det hänt att han gjort det ändå. Jag har lust att knäa honom och skrika i hans ansikte att DET GÖR ONT DIN IDIOT, en kvinna har en LIVMODERTAPP. När det händer dör sexlusten helt.

Dessutom känns hans personlighet inte trovärdig i kontrast med detta? Hur kan han vara så empatisk och ödmjuk i övrigt men NOLL när det kommer till sex? Ibland tar han lite hårda tag också och det är något man kommunicerar tycker jag. Vi har bara haft sex ca 5-10 ggr men samma sak, när jag försiktigt tar upp hur jag skulle vilja ha det verkar han förstå men när det väl kommer till kritan gör han ändå sin grej. Börjar tappa respekten för relationen och undrar vad det är för fel på honom, dumpa?

Jag hade gett upp detta. Man kan inte lära gamla hundar sitta, och jag tror det stämmer vad gäller sexvanor. 
  • Anonym (pppp)

Du kanske skall börja med att prata med honom om problemet. Berätta tydligt hur du vill ha det. Skippa om du sårar han känslor, säg att du vill ha oralsexet utan fingrar, och att han kommer fort efter 5-6 ggr är inget att oroa sig för.

Han behöver säkerligen ligga lite med dig först, köra in sig på hur du känns. 
    Av egen erfarenhet så är jag inte heller speciellt bra i sängen första 10 liggen, första 5 är man ju så vrålkåt att man nästan kommer med en gång. Pinsamt ja, men när man kört in sig lite så fungerar det normalt igen. 

Långa uppehåll är inte heller bra. Ligg med honom 2 ggr om dagen i en vecka så skall du se att han är mycket bättre dag 6-7 än dag 1-2.

Hur svårt är det  att fatta om någon säger att något gör ONT!!!! Då slutar man väl och gör på ett annat sätt nästa gång, eller? 
    Att sexet inte är toppen första gången är inte konstigt men det är ju inte det som TS säger heller. 
  • Anonym (--)
    Anonym (H) skrev 2021-07-10 09:54:47 följande:

Diskutera det här utanför sängen. Var tydlig och konkret. Berätta att han gör dig illa och att han måste börja vara mer uppmärksam, eftersom du inte tänker utsätta dig för smärta för att han inte kan lyssna. Då är han helt på det klara med premisserna. Skulle det sen någonsin upprepas så är det självklart att bryta relationen.

Detta

• fornminne

Han är inte perfekt. Han är inte underbar. Inte om han beter sig så där i sängen. Det där är inte vanlig fumlighet eller osäkerhet, det där är respektlöshet. Ts har försökt förklara och visa, men han tar inte till sig utan fortsätter köra sitt race. Jag hade kunnat acceptera om han bara behövde läras upp sas. Men jag hade inte kunnat fortsätta ihop med en man som inte var det minsta lyhörd.

• Anonym (Flora)

Om du har försökt prata med hon både i och utanför sängen och verkligen försökt få honom att förstå och han ändå inte lyssnar handlar det bara om han inte bryr sig. Han försöker ju inte ändra sig eller göra det bra för dig. Jag hade nog gått vidare från det där då livet är för kort för sån där skit. Han respekterar dig inte.

• Anonym (Q50)

Å nej, en sån där "Tarzan"! Som du måste lära upp ... Har också träffat på några och  de är tyvärr hopplösa. Ingen takt och känsla what so ever. Synd när han är så fin annars men jag hade nog inte fixat det. Sex är så viktigt och det måste vara bra!

• Anonym (.)

Och du är säkert lik många andra som inte kan/orka läsa vad TS skriver innan ni svarar...
  • Anonym (Låter)
    Anonym (Julia) skrev 2021-07-10 09:50:48 följande:

Låter som nästan allt är perfekt synd dock med sexet har du pratat ut om det?
Svar på tråden Han är perfekt - förutom i sängen :(