• Anonym (Elin)

Han är perfekt - förutom i sängen :(

Kan du pröva att ta kommandot ordentligt nästa gång? Typ leda hans händer, säga var och när det är bra. Samt säga ifrån när han börjar göra fel. Se till att det blir fokus på dig först och sedan honom.

Verkar han med på detta och tar till sig vad du gör och säger, så kanske det finns hopp.

Annars rekommenderar jag ett ordentligt samtal i lugn och ro. Inte när ni precis ska eller har haft sex alltså.

Men jag håller med dig, det stämmer inte om man är gullig i övrigt men ego i sängen. Jag skulle misstänka då att den fina fasaden är fejk och att det han visar i sängen är hans äkta jag.

• Anonym (Elin)
    Anonym (Julia) skrev 2021-07-10 10:54:08 följande:

Tack för fina svar. Jag har ju pratat med honom i icke sexuella sammanhang, även före vi ens setts pratade vi en del om sex. Jag attraherades av hans intellekt, eller åtminstone trodde jag det, och oftast stämmer det att är man genuin i sin s k persona så brukar sexet och inställningen till ömsesidig njutning haka på i det. Men icke. Blir nog dumpning, kan inte göra mer än jag gjort inser jag.

Du har försökt. Han vill inte lyssna. Lägg inte mer tid på detta. Bra att du står upp för dig själv!
Svar på tråden Han är perfekt - förutom i sängen :(