• Anonym (Blä)

Han är perfekt - förutom i sängen :(

Dejtade också en sådan kille. Han var sjukt hårdhänt och när jag påpekade att det gjorde ont sa han bara att hans ex älskade att bli hårt pullad och knullad. Jag visade vad jag njuter av och var supertydlig men han blev alltid hårdhänt till slut för ?jag var ju så sexig? och han blev så till sig att han ?glömde bort? att vara försiktig. Till slut fick jag bara ångest och ont i magen av bara tanken på att ha sex med honom så jag dumpade till slut. Han var också empatisk och härlig utanför sängen men i sexsituationer försvann hans lyhördhet och empati. Jag var singel lång tid efter detta då jag fick svårt att lita på att män inte skulle göra mig illa i sängen.

• Anonym (Blä)
    Anonym (Lifejoy) skrev 2021-07-10 11:23:27 följande:

Han är säkert likt vad många kvinnor tror, synsk och kan läsa tankar och vet precis hur du vill ha det. 

Du kanske skall börja med att prata med honom om problemet. Berätta tydligt hur du vill ha det. Skippa om du sårar han känslor, säg att du vill ha oralsexet utan fingrar, och att han kommer fort efter 5-6 ggr är inget att oroa sig för.

Han behöver säkerligen ligga lite med dig först, köra in sig på hur du känns. 

Av egen erfarenhet så är jag inte heller speciellt bra i sängen första 10 liggen, första 5 är man ju så vrålkåt att man nästan kommer med en gång. Pinsamt ja, men när man kört in sig lite så fungerar det normalt igen. 

Långa uppehåll är inte heller bra. Ligg med honom 2 ggr om dagen i en vecka så skall du se att han är mycket bättre dag 6-7 än dag 1-2.

Fast TS har ju varit tydlig och talat om vad hon njuter av och vad som inte funkar men han lyssnar ju inte? Varför skriver du att killen måste vara tankeläsare?

Vi är många som blivit både besvikna och fått ont av sex med män, trots att vi kommunicerat, det är inte direkt ovanligt att vissa beter sig så.
Svar på tråden Han är perfekt - förutom i sängen :(