• jenny73

Oxbackskliniken???

Georg är en superkompetent gyn! Han är både trevlig och inger med ens trygghet. Jag har haft honom som gyn länge och när jag och min man försökt bli gravida har han varit ett stort stöd. Vi gick igenom ett ma och G var den som hjälpte oss igenom det.
    Han har gedigen erfarenhet och varit ansvarig för kk på HS i massor av år. Han kan och har sett det mesta inom "branschen".
    Har även träffat andra gyn på Oxbackskl. och är egentligen lika nöjd med dem. De har ingen kvinnlig gyn där.
    Men Georg är verkligen favvogyn!

Då jag gått på Oxbackskliniken länge så hade de rätt bra koll på mig redan.
     Men jag tror att det blir samtal om hur dina cyklar ser ut, äl-sympt, gynundersökning med vul. Därefter kanske de kollar upp hur din äl fungerar med blodprov.
    Innan Pergo-utskrift vill de ha spermaprov samt en äggledarröntgen. Mannen kommer tidigt in i undersökningen för att fastställa kvalitén på simmarna.

• jenny73

Kan tillägga att nu går jag hos bm där och är lika nöjd med henne. Inte heller jag bor i Södertälje, men det är helt klart värt att åka en bit.

• jenny73

Magu: Jag går hos Lena. Gillar henne mycket, vår kemi funkar kanon! Alltid skönt att få komma till hennefrån mitt stressiga jobb..hon har alltid tända ljus, mysig musik och TID för frågor i lugn och ro.

• jenny73

Elin80: Massor av lycka till med din grav! Lena är lugn och erfaren, återkommer alltid snabbt om man inte hinner nå henne på telefontiden. Sen är det skönt att få vara kvar på den klinik där man känner sig hemma, det går snabbt att få göra ett ul/vul om det behövs istället för att behöva åka till ett sjukhus. Det som är lite synd är att de inte kan erbjuda föräldragrupper. Vi har gått på HS föreläsning som är varannan onsdag (kostnadsfritt, kom i gooood tid - mycket folk!) +  en profylaxkurs för Anna Wilsby.

Svar på tråden Oxbackskliniken???