• Tom Araya

Är invandringen en belastning?

Visserligen bara en debattartikel skriven av en privatperson, så det är kanske inte mycket att hänga upp sig på...
    Men jag vill gärna bemöta den.

Det är jag som är den verkliga belastningen (aftonbladet.se)

Alla kostnader belastar såklart en budget, där är det ingen skillnad på Petras vårdkostnader och andra kostnader.

Jag tror inte att någon betraktat eller kallat Petra Halls läkare eller kirurg för en "belastning". Jag tror det är Petra Hall själv som buntat ihop all invandring/invandrare till en homogen grupp som medför samma resultat för det svenska samhället, vilket inte stämmer med verkligheten.

Jag ger dock Petra rätt angående jobbskatteavdragen och sjukersättningen.

När Petra avslutar med klimatpåverkan så blir det hela skrattretande då hon utger sig vara Vänsterpartist...
    Hur mycket utsläpp har inte kärnkraftsmotståndet orsakat, vilket Vänsterpartiet är en del av?

• Svar på tråden Är invandringen en belastning?
  • Anonym (Johan)
    KillBill skrev 2021-07-29 09:40:45 följande:

Nej Sverige har inte haft fri invandring. redan innan 2015 så var det bara kring 50% av de som sökte asyl som fick uppehållstillstånd. 

Varför vill du inte ha fri invandring. Du är brun!
  • KillBill
    Anonym (Absolut) skrev 2021-07-29 10:13:51 följande:
    Absolut största samhällsfientliga partiet vänster ?.dom vill störta med våld och ta över det står i deras program ?..nej fy fanken att vissa är så blinda

Åkesson du behövs mer än någonsin 1års väntan är 1års fortsatt fördärv och ca 364skjutningar om det inte ökar förstås 

Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.

www.expressen.se/ledare/sds-putinlakejer-ar-ett-sakerhetshot/
    www.svd.se/odenberg-sd-ar-en-sakerhetsrisk

Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (Freedom)
    KillBill skrev 2021-07-29 11:16:28 följande:

Det är den svenska säkerhetspolisen som konstaterar att högerextremism är en kraftigt ökad risk mot det svenska samhället. Eftersom till och med Sverigedemokratiska tillhör den skara individer som SÄPO ser som en säkerhetsrisk förstår jag att det är svårt för dig att ta till dig detta.

Säkerhetshotet står ju uppenbart S-MP-regeringen för. De har regerat landet i 7 år och skapat en gängkrimininalitet som hotar att eskallera och göra Sverige till ett väldigt hemskt land att leva i.
  • Anonym (Absolut)

Hallå där vad sägs om denna lyxlirare från ditt parti

https://www.expressen.se/nyheter/qs/expolitikerna-som-lever-lyxliv/
  • Anonym (Absolut)

Hallå där vad sägs om denna lyxlirare från ditt parti

https://www.expressen.se/nyheter/qs/expolitikerna-som-lever-lyxliv/
  • Anonym (Absolut)
    Anonym (Freedom) skrev 2021-07-29 12:26:40 följande:
    Säkerhetshotet står ju uppenbart S-MP-regeringen för. De har regerat landet i 7 år och skapat en gängkrimininalitet som hotar att eskallera och göra Sverige till ett väldigt hemskt land att leva i.
    1år kvar sen buras dom säkert in pga vanvård av riket?.helst för livstid
  • KillBill
    Anonym (Freedom) skrev 2021-07-29 12:26:40 följande:

Jag förstår att du vill skylla på regeringen men som sagt, det är högerextremism och tjänstemän på Sverigedemokraterna som Sälerhetspolisen pekar på när de pratar om hot mot rikets säkerhet.
    Tino Sanandaji: SD är ett gäng skånsk trash med låg IQ!
  • Anonym (Absolut)
    KillBill skrev 2021-07-29 12:48:39 följande:
    Jag förstår att du vill skylla på regeringen men som sagt, det är högerextremism och tjänstemän på Sverigedemokraterna som Sälerhetspolisen pekar på när de pratar om hot mot rikets säkerhet.
    Du låter som en skiva som hackat upp sig kan du inte byta spår lite?
  • FDFMGA
    Anonym (Absolut) skrev 2021-07-29 12:41:01 följande:
    1år kvar sen buras dom säkert in pga vanvård av riket?.helst för livstid
    Mm, Kristersson har verkligen lyckats sätta sprätt på den sverigedemokratiska undervegetationen

Här med en uppenbarelse om att den folkvalda regeringen ska straffas med livstids fängelse efter det brunblå maktövertagandet.

Ja herregud vilka existenser han har lockat framTomte

Svar på tråden Är invandringen en belastning?