Inlägg från: KillBill |Visa alla inlägg
  • KillBill
    Tom Araya skrev 2025-06-29 09:01:03 följande:
    Tjuvarna har bytt inriktning till utemöbler.
    Åsa drabbad i stöldvåg av utemöbler: ?Jättebesviken? | SVT Nyheter

Stölder av till exempel cyklar, bilar, båtmotorer och andra stöldbegärliga föremål (sannolikt även exklusiva utemöbler) brukar kopplas till internationella stöldligor som inte sällan kommer från öststaterna.

Detta behöver alltså inte ha något med invandring att göra.

Hellre Arga Andersson än Kassa Kristersson!
  • KillBill
    Louice12 skrev 2025-06-29 17:47:40 följande:

Försökte du länka till Nya Dagbladet? Det är en publikation med kopplingar till den högerextrema, nazistiska rörelsen och den terrorstämplade organisationen Nordiska motståndsrörelsen (NMR)..

• KillBill
    Louice12 skrev 2025-06-30 13:24:33 följande:

Tack Jenna för hjälp med länken!  Glad

KillBill. Alltid tusen ursäkter om sanningen läggs fram. Nu skyllde du på Flashback. Är det som SVT skriver också "missuppfattning, feltolkning eller djup okunskap" som du alltid skriver om andras kommentarer? 

Vad anser du om denna artikel KillBill eftersom du alltid försvarar invandring och kriminalitet? 

Nej jag skyllde inte på Flashback Jag kritiserade varför du försökte länka till Nya Dagbladet en publikation med kopplingar till den högerextrema, nazistiska rörelsen och den terrorstämplade organisationen Nordiska motståndsrörelsen (NMR)..

Gällande att svenska kriminella verkar utomlands så är det förstås beklagligt men den mesta grova kriminaliteten är nuförtiden internationell. Här är en artikel på samma tema.

www.svt.se/nyheter/inrikes/jonas-falk-haktas-misstankt-for-nya-brott

• KillBill
    Louice12 skrev 2025-07-01 09:20:45 följande:
    Varför anklagar du alltid oss svenskar för att vara rasister eller nazister? 
    Om man försöker länka till sidor som är kopplade till nazist- och terrorklassade NMR s tidning Nya Dagbladet får man räkna med kritik. Att du försökte länka till Nya Dagbladet framgår om man granskar länken i ditt inlägg (länken som du sedan meddelade blev fel): 
  • KillBill
    Louice12 skrev 2025-07-01 09:26:26 följande:
    Varför nämner du aldrig invandrare som är kriminella? Det är bara bilder och artiklar om dem som är svenskar. Eller SD.  
    Det var du som bad mig kommentera ett inlägg av Jenna som länkade till en nyhet om att många gängkrimninella svenskar har flytt utomlands. Jag gav bara ytterligare ett exempel på samma sak. 

• KillBill
    Louice12 skrev 2025-07-01 09:38:49 följande:

Expressen 1 juli

En kvinna fick livshotande skador och kvinnans hund dog. 

Men nu ändrar hovrätten mannens dom till sju års fängelse för grov allmänfarlig ödeläggelse och grovt vållande till kroppsskada. 

Mannen ska utvisas, och får även förbud att återvända till Sverige. 

KillBill: Vad anser du om detta, var straffet för lågt? Detta var alltså en invandrare, något som du aldrig vill diskutera. Bara svenska män som är kriminella. 

Vilken korkad kommentar. Självklart ska alla behandlas lika inför lagen. Där spelar hudfärg inte inte någon roll.  Jag är inte jurist men litar på att domstolens straff är korrekt och i linje med gällande lagstiftning. 
  • KillBill
    Louice12 skrev 2025-07-01 15:39:36 följande:
    Ett nytt ord bland dina ständiga förolämpningar. Korkad. Har du någon gång skrivit ett svar utan att vara nedlåtande? Men du själv "belyser bara fakta". Det kallas hybris eller storhetsvansinne.
    Har det slagit dig att om du slutar med att insinuera en massa strunt om mig och andra kanske du blir bemött på ett bättre sätt?
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Är invandringen en belastning?