Inlägg från: felix mamma |Visa alla inlägg
  • felix mamma

Iller?

jag/ vi har en iller och en på gång..det är underbart dom är så roliga snälla och mysig beroende på hur man uppfostra dom och tålamodet man ska ha för att dom ska bli bra i hemmet och med sonen..

• felix mamma

eller inne på www.iller ifokus.se där finns det massa infomation och roligheter.

• felix mamma

jag har en bild på våran nisse i mina bilder

• felix mamma

dom stinker inte!!! dom luktar honung och sirap en söt doft..doften försvinner mycket när dom kastreras, och sen så måste man ju städa om man har iller..dammsuga och skura ofta..det är en vane sak, skunk och iller går inte att jämföra..skulle va samma sak som att jämföra en grävling och en utter.

• felix mamma

jo jag vet det...hmm har tyvärr fått uppleva den stanken ett par gånger när felix jagat nisse men dom lukar ju inte så jämt..nisse är så enormt gullig och tam..han är mer som en hund tamare än en katt kan bli..

• felix mamma

ursöta kläder finns det med..men nisse har bara en jacka och en väst..när det är kallt ute

• felix mamma

cicci85.. ja hon är en söting mörk oxå det är mycket om och men när det gäller illrar fast det jobbiga ersätts fort av det underbara..förstår att du saknar henne.
    jag längtar när nisses kompis kommer det ska bli så kul med promenader å bus..hoppas man slipper alla dessa dumma komentarer och frågor..

• felix mamma

jo jag har oxå varit med om liknande..trodde den sög blod och skulle döda oss i sömnen typ..haha jag sa att det är vampyrer som gör sånt och nisse är ingen vampyr.

• felix mamma

jo det finns det mördakossor psykotiska hästar vild svin och givetvis alkoliserade daggmasskar massa olika finns det så iller är inte ensam om att vara "jätte farliga"

Svar på tråden Iller?