Inlägg från: Emerencia |Visa alla inlägg
  • Emerencia

Flickvän sova över för första gången, när?

Det är faktiskt inte förbjudet med sex om bägge är under 15 och vill. De kan lätt få ihop ett tillfälle utan att de just behöver vara en säng och kväll/natt som alla andra gamlingarna behöver för att få lättare studs i juckandet och räddning av mörker för att dölja alla skavanker. Eveutellt även med alkholon I kroppen.

• Emerencia
    PaRiktigt skrev 2021-07-17 00:28:47 följande:

Hej, hur religiösa är ni på en skala/ tycker att samhället ska bestämma allt i era/era barns liv? Jag hade flera kompisar/ flickvänner som sov över i den åldern, tyvärr kickar hormoner in och man kanske har samlag..

Och om båda samtycker och är i samma ålder är det väl inget fel i det, med dagens ungdomsmottagningar som delar ut kondomer/ ger ut dagen-efter piller så är det ju inget problem.. inte så att döttrarna blir infertila av dessa!? Snälla kvinnors fertilitet går inte ner förens efter ca 25år idag.. Och kan enbart försämrats av aborter? (Kan ha fel).

Och detta är enbart om dem nu skulle ligga med varann..

Menar inget illa, men är ni födda på 1800t eller?

Aborter minskar inte fertiliteten. Jag har aldrig gjort abort men är ändå infertil. Finns de som gjort mängder med aborter och blir gravida av att kolla på en karl.
  • Emerencia
    PaRiktigt skrev 2021-07-17 00:52:42 följande:

#Emeren­cia

Nej det tror jag inte heller, med anledning av mina egna erfarenheter så verkar jag dessutom ha befruktat genom vissa skydd..

Men vad jag ville ha sagt med mitt inlägg är, dels 1: dem kanske bara är vänner. Dels 2: Värsta fall dagen efter lösning.

Alternativ 3: Hon ska mot alla odds behålla barnet, då kan det bli ett problem, som inte bara påverkar honom, utan även familjen.

Och i alternativ 3 är det absolut inte fördelaktigt om en/ båda familjer har bristande ekonomi/ andra religiösa faktorer som påverkar framtiden för barnet, då det är där mina tankar skulle hamna.

What??? Detta inlägg är inte alls kopplat varken till ditt tidigare eller mitt svar. Nu snackar du om oplanerad graviditet. Hur hoppade du in på detta från mitt svar kring "infertil av abort" och ditt tidigare "två under 15 sover ihop"?
Svar på tråden Flickvän sova över för första gången, när?