Wave Mother skrev 2021-07-17 21:31:47 följande:
Beklagar så att vi är i samma sits <3
Har det varit MA för dig de gångerna, eller var det mer direkt det kom igång? Undrar hur lång tid det brukar ta om man inte gör någon behandling. Å andra sidan har jag börjat känna att det jag helst vill nog är skrapning, och i andra hand medicinskt men inte hemma. Får se vad för möjligheter som öht finns nu till veckan.
Det är bra att ni skriver att jag ska känna känslorna, är usel på det i vanliga fall, men det kan nog vara en dålig idé att tränga undan när det är saker av den här digniteten.
Önskar att du får det lätt om det inte redan löst sig med ditt <3
Tack snälla, varit olika. Denna gången har varit värst fysiskt men det är nog också för att jag kommit längst. Fick som värkar och det var mer intensivt i mängd. Groteskt om jag skall vara ärlig. Men nu 7 dagar senare är det endast som vanligt mens. Gjorde främst ont första dygnet när det verkligen kom igång. Skulle gissa att missfallet kom igång snabbt denna gången. Andra gånger har det dragit ut på tiden.
Gör det som känns bäst för dig och din kropp tycker jag :) det där kan man bara känna själv. Jag är helt ok men också uppgiven såklart. Men försöker ha fokus på allt i livet som faktiskt är bra. För mig är det nog enda vägen.