• Anonym (M)

    Mellanblödningen slutar inte

    Hej,
    Jag hade oskyddat för ungefär tre veckor sedan. Kondomen jag tog fram satte han aldrig på. Han kom aldrig i mig men han blev supernojig att jag kunde ha blivit gravid ändå (vilket är omöjligt för min mens var precis slut). Han bad mig ta ett dagen-efter piller för att dämpa hans ångest. En vecka efter jag tog pillret började mellanblödningen. Den har hållit på i 12 dagar nu. Imorgon ska jag (normalt) få min vanliga mens. Jag tycker att 12 dagar av mellanblödning känns oroväckande och jag har varit väldigt trött sedan dess. Är det normalt/farligt? Kommer den hålla på tills min mens kommer? Kommer mensen bli försenad? 
  • Svar på tråden Mellanblödningen slutar inte
  • Drottningen1970

    Vilket psyko. Hoppas du klipper kontakten.

    Först skiter han i kondomer sen ska DU ta ett dagenefterpiller för att lindra HANS ångest?

    Seriöst alltså? vilket jävla stolpskott.

  • Anonym (L)

    Jag blödde ca 3 veckor efter att ha tagit akut p-piller. Var tydligen inget konstigt enligt min gyn. Kan inte svara på hur det är med din blödning men du kan alltid ringa till en BMM och rådfråga.

  • Anonym (A)
    Drottningen1970 skrev 2021-07-19 15:50:00 följande:
    Vilket psyko. Hoppas du klipper kontakten.
    Först skiter han i kondomer sen ska DU ta ett dagenefterpiller för att lindra HANS ångest
    Seriöst alltså vilket jävla stolpskott.
    +1
  • Anonym (M)

    Han betedde sig väldigt dåligt, allt var fantastiskt gångerna vi sågs men sedan flippade han. Riktigt tråkigt men han är inte värd mig.  

    Tack, jag avvaktar några dagar men ringer BMM om det inte går över snart. 

Svar på tråden Mellanblödningen slutar inte