• Anonym (Penny)

Grannen såg oss knulla!

Jag skäms och har sån ångest nu...

Vi bor i ett hus som ligger ensligt i skogen, inga grannar på flera kilometers håll. Men strax intill finns en liten sommarstuga. Paret som äger den bor långt bort och brukar bara vara där någon enstaka vecka på sommaren. Med andra ord brukar vi göra rätt mycket som vi vill eftersom vi bor ensligt där ingen ser eller hör oss.

Igår kväll skulle vi ligga lite, vi befinner oss i vardagsrummet. Jag står lutad över soffbordet och min man tar mig bakifrån, och helst plötsligt tittar jag mot fönstret och får ögonkontakt med mannen som äger sommarstugan, och han bara stirrar! De måste precis ha kommit, sett att det lyste hos oss och kommit upp för att typ säga hej och berätta att de är här nu.

Det känns som vi har ögonkontakt i en evighet innan han vänder om och går. Min man hann inte märka något men jag berätta ju givetvis direkt för honom. Han blir väl inte överförtjust han heller men verkar samtidigt inte tycka att det är någon stor grej. Men jag mår skit!

Hur ska man ens hantera detta? Gömma mig inomhus tills de åkt hem igen? Säga något, inte säga något? Exakt HUR dum ska jag känna mig? Kan inte sluta tänka på hans ögon som stirrade på mig...

• Svar på tråden Grannen såg oss knulla!
  • Anonym (Q)

Tror inte grannen sett mig men han har garanterat hört mig många gånger. Tänker jag på det kan det kännas lite pinsamt men varför ska man skämmas för något som är naturligt? Jag har råkat ut för en gång att tappa kontrollen över blåsan inför grannen och det kändes värre. Men det är bara att bita ihop och skaka av sig.

• Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Q) skrev 2021-07-21 09:35:12 följande:

Tror inte grannen sett mig men han har garanterat hört mig många gånger. Tänker jag på det kan det kännas lite pinsamt men varför ska man skämmas för något som är naturligt? Jag har råkat ut för en gång att tappa kontrollen över blåsan inför grannen och det kändes värre. Men det är bara att bita ihop och skaka av sig.

Kanske är du som är min granne Skrattande
  • Stoppafuskarna

Håller med dem flesta här?

Bara att försöka att komma över och fortsätta, som andra sagt. Ni har inte gjort något fel och det är helt naturligt.

Alla har vi nog både hört och säkert blivit hörda på hotell motsvarande.

Att ha ett aktivt sexliv är inget jag anser man ska bli generad över!

• Anonym (Q)
    Anonym (kaffedraken2) skrev 2021-07-21 09:38:49 följande:
    Kanske är du som är min granne Skrattande
    Hemska tanke! Nej jag är säker på att det inte är du, varför tror du det?
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Q) skrev 2021-07-21 10:03:59 följande:
    Hemska tanke! Nej jag är säker på att det inte är du, varför tror du det?
    Haha Skrattande Du skriver att din granne säkert hört dig. Min granne är högljudd så det är svårt att undvika att höra. T.o.m vaknat av det.
  • Anonym (Penny)
    Stoppafuskarna skrev 2021-07-21 09:45:38 följande:

Håller med dem flesta här?

Bara att försöka att komma över och fortsätta, som andra sagt. Ni har inte gjort något fel och det är helt naturligt.

Alla har vi nog både hört och säkert blivit hörda på hotell motsvarande.

Att ha ett aktivt sexliv är inget jag anser man ska bli generad över!

Väldigt svårt att släppa att en typ främmande man såg mig på det viset. Men jag måste ju bara försöka gå vidare.
  • Anonym (Penny)
    Anonym (Q) skrev 2021-07-21 09:35:12 följande:

Ja det låter ju inte heller som någon höjdare. Starkt att kunna skaka av sig det.
  • Anonym (kaffedraken2)
    Anonym (Penny) skrev 2021-07-21 11:32:22 följande:
    Väldigt svårt att släppa att en typ främmande man såg mig på det viset. Men jag måste ju bara försöka gå vidare.
    Inte konstigt. Jag kan föreställa mig hur det vore om samma hänt mig. Skulle kännas pinsamt om jag skulle råka på personen som jag sett rakt i ögonen medan man var i full gång.
    Men vad kan man göra? Gjort är gjort. Man får försöka tänka att vissa saker får man ta med en klackspark, skratta bort det.
    Lättare sagt än gjort Solig
  • Real Time

Jag tycker detta lät sjukt sexigt om jag ska vara ärlig tråkigt att du känner dig så skamsen, också förståligt men ändå. Kan du inte försöka se det som lite porrigt istället? OM vi leker med tanken att ni fortsatte ha ögonkontakt? Medan du lät din ovetande man ta dig bakifrån. Grannen och du tittar varandra i ögonen, du stönar och brösten gungar. Kanske han tar fram sin kuk och runkar? Din man stöter hårdare och hårdare tills ni båda kommer, han djupt i dig. Grannen kan inte hålla tillbaka utan kommer stort på ditt fönster din man får aldrig något veta och du och granen låtsas som ingenting nästa gång ni ses

• Anonym (kaffedraken2)
    Real Time skrev 2021-07-21 11:40:39 följande:

Jag tycker detta lät sjukt sexigt om jag ska vara ärlig tråkigt att du känner dig så skamsen, också förståligt men ändå. Kan du inte försöka se det som lite porrigt istället? OM vi leker med tanken att ni fortsatte ha ögonkontakt? Medan du lät din ovetande man ta dig bakifrån. Grannen och du tittar varandra i ögonen, du stönar och brösten gungar. Kanske han tar fram sin kuk och runkar? Din man stöter hårdare och hårdare tills ni båda kommer, han djupt i dig. Grannen kan inte hålla tillbaka utan kommer stort på ditt fönster din man får aldrig något veta och du och granen låtsas som ingenting nästa gång ni ses

Ja, det lät sexigt. Speciellt tanken på att putsa fönstret sen.
    "Det var en jävla mås att skita mycket" säger hennes man när han ser fönstret dagen efter.
Svar på tråden Grannen såg oss knulla!