• Anonym (Penny)

    Grannen såg oss knulla!

    Jag skäms och har sån ångest nu...

    Vi bor i ett hus som ligger ensligt i skogen, inga grannar på flera kilometers håll. Men strax intill finns en liten sommarstuga. Paret som äger den bor långt bort och brukar bara vara där någon enstaka vecka på sommaren. Med andra ord brukar vi göra rätt mycket som vi vill eftersom vi bor ensligt där ingen ser eller hör oss.

    Igår kväll skulle vi ligga lite, vi befinner oss i vardagsrummet. Jag står lutad över soffbordet och min man tar mig bakifrån, och helst plötsligt tittar jag mot fönstret och får ögonkontakt med mannen som äger sommarstugan, och han bara stirrar! De måste precis ha kommit, sett att det lyste hos oss och kommit upp för att typ säga hej och berätta att de är här nu.

    Det känns som vi har ögonkontakt i en evighet innan han vänder om och går. Min man hann inte märka något men jag berätta ju givetvis direkt för honom. Han blir väl inte överförtjust han heller men verkar samtidigt inte tycka att det är någon stor grej. Men jag mår skit!

    Hur ska man ens hantera detta? Gömma mig inomhus tills de åkt hem igen? Säga något, inte säga något? Exakt HUR dum ska jag känna mig? Kan inte sluta tänka på hans ögon som stirrade på mig...

  • Svar på tråden Grannen såg oss knulla!
  • Anonym (N)
    Anonym (Penny) skrev 2021-07-21 21:05:29 följande:

    Vi kan inte ha sex i sovrummet så vi gör det alltid i vardagsrummet. Hade han varit på sin egen tomt hade han inte sett något och vi hade nog svårt att tro att någon skulle kliva upp på vår veranda runt nio på kvällen. Så nej, jag tror inte att det tolkades som att vi ville ha publik.


    Ok! Köper den. Hur känns det nu 1 dygn senare?
  • Sophie88olofsson

    Var med om exakt samma sak för några veckor sedan, mannen tog mig bakifrån i köket i sommarstugan och grannen som knappt är där kommer på kvällen och råkar så oss från deras tomt

    Men..vad fan..alla knallar väl? Vi hälsade dagen efter som att ingenting hade hänt som vi gör alla somrar

  • Anonym (Penny)
    Anonym (N) skrev 2021-07-21 21:19:19 följande:

    Ok! Köper den. Hur känns det nu 1 dygn senare?


    Det känns inte längre som att jag måste flytta omgående men fortfarande rätt jäkla jobbigt.
  • Anonym (Penny)
    Sophie88olofsson skrev 2021-07-21 21:24:33 följande:

    Var med om exakt samma sak för några veckor sedan, mannen tog mig bakifrån i köket i sommarstugan och grannen som knappt är där kommer på kvällen och råkar så oss från deras tomt

    Men..vad fan..alla knallar väl? Vi hälsade dagen efter som att ingenting hade hänt som vi gör alla somrar


    Ändå en liten tröst att någon varit med om samma...
  • Anonym (E)

    Känner med dig ts men du ska inte känna eller skämmas som att du har gjort något fel i alla fall!

  • Anonym (Penny)
    Anonym (E) skrev 2021-07-21 21:34:22 följande:

    Känner med dig ts men du ska inte känna eller skämmas som att du har gjort något fel i alla fall!


    Tack för stödet.
  • Anonym (XXX)

    Jag hade ärligt talat inte åkt till den sommarstugan mer, och om den hade varit min att bestämma över så hade jag sålt den. Jag hade ALDRIG kunnat se den grannen i ögonen mer. 

  • Anonym (Tittapå)
    Anonym (XXX) skrev 2021-07-22 10:44:14 följande:

    Jag hade ärligt talat inte åkt till den sommarstugan mer, och om den hade varit min att bestämma över så hade jag sålt den. Jag hade ALDRIG kunnat se den grannen i ögonen mer. 


    Haha, lite väl drastiskt va?:)
  • lindeerik
    Anonym (Penny) skrev 2021-07-21 08:09:23 följande:

    Jag skäms och har sån ångest nu...

    Vi bor i ett hus som ligger ensligt i skogen, inga grannar på flera kilometers håll. Men strax intill finns en liten sommarstuga. Paret som äger den bor långt bort och brukar bara vara där någon enstaka vecka på sommaren. Med andra ord brukar vi göra rätt mycket som vi vill eftersom vi bor ensligt där ingen ser eller hör oss.

    Igår kväll skulle vi ligga lite, vi befinner oss i vardagsrummet. Jag står lutad över soffbordet och min man tar mig bakifrån, och helst plötsligt tittar jag mot fönstret och får ögonkontakt med mannen som äger sommarstugan, och han bara stirrar! De måste precis ha kommit, sett att det lyste hos oss och kommit upp för att typ säga hej och berätta att de är här nu.

    Det känns som vi har ögonkontakt i en evighet innan han vänder om och går. Min man hann inte märka något men jag berätta ju givetvis direkt för honom. Han blir väl inte överförtjust han heller men verkar samtidigt inte tycka att det är någon stor grej. Men jag mår skit!

    Hur ska man ens hantera detta? Gömma mig inomhus tills de åkt hem igen? Säga något, inte säga något? Exakt HUR dum ska jag känna mig? Kan inte sluta tänka på hans ögon som stirrade på mig...


    Jag tror inte att det är något att gå och oroa sig över. Klart att det kan kännas pinsamt, både för er och grannen. Men det är nog inget man bör gå och fundera över. Tror att det lägger sig och grannen behöver du nog inte oroa dig över.
  • Anonym (Pull)

    Lite krydda i vardagen såhär efteråt, att se som en kul grej liksom. Jag vet att jag gillar att göra det där man nästan kan bli påkommen, men ändå så att ingen ser/hör. Sånt ger en kick, som eggar igång det. Bara fantasin sätter gränser där.

  • Anonym (Femtisjuåringen)

    Sånt här händer. Och det händer lite oftare än man tror. Livet går vidare.

    Blev själv påkommen när jag knullade flickvän utomhus. Hon hade hämtat mig på flygplatsen och vi var så kåta att vi inte kunde hålla oss. Tog en liten skogsväg några hundra meter in, parkerade bilen och råknulla (på marken -sommar). Mitt upp i allt kommer en hund å gläfsar sedan en gubbe med ficklampa som säger "Godkväll". Drar mig snabbt ur, kavlar up kallingar och byxor och knäpper ti?l. Mannen å hunden promenerar vidare. Vi skrattar åt eländet kör bilen hem och fortsätter sedan knulla hemma.

    Ett kärt minne!

  • Anonym (Penny)

    Många verkar gilla tanken på att bli påkomnen eller komma på någon annan men nej jag kan verkligen inte se tjusningen i det som hände. Känns fortfarande skit om än inte riktigt lika hemskt som när jag startade tråden.

  • Noname00

    Om du träffar grannen, säg hej  prata på om vad som helst och var helt som vanligt låtsas som att du inte såg honom.

    Eller säg hej och iskallt säg att "du kom förbi men vi var lite upptagna och skratta"

  • Anonym (Ingen fara på taket)

    Var inte orolig, det är sådant som händer... Men det är ju mänskligt.

  • Pussan

    Utan att orka läsa alla svaren, så undrar jag varför du skulle skämmas? Ett bra sexliv är viktigt för alla par och ni kunde väl inte hjälpa att han plötsligt stod och tittade in genom fönstret!?

  • Noname00
    Anonym (Penny) skrev 2021-07-22 20:42:51 följande:

    Många verkar gilla tanken på att bli påkomnen eller komma på någon annan men nej jag kan verkligen inte se tjusningen i det som hände. Känns fortfarande skit om än inte riktigt lika hemskt som när jag startade tråden.


    Hur gamla är grannarna, grannen som kom förbi?
  • Anonym (Johan)

    Hur har det gått, när ni träffad grannen?

    Känns det bättre nu?

  • Anonym (Penny)
    Anonym (Johan) skrev 2021-08-04 20:38:05 följande:

    Hur har det gått, när ni träffad grannen?

    Känns det bättre nu?


    Jag lyckades undvika honom, de har åkt igen. Mannen träffade på honom, utbytte artighetsfraser och det var "som vanligt".
  • Anonym (Penny)
    Noname00 skrev 2021-07-25 11:13:37 följande:

    Hur gamla är grannarna, grannen som kom förbi?


    Typ i femtioårsåldern skulle jag tro.
  • Anonym (Robin T)

    Hej inget o skämmas för! Jag ska lätta lite på bördan! Min pappa hittade min fleshlight Liggades i en flyttkartong i garaget, sprang in otaliga gånger när jag o min flickvän hade mys när jag bodde hemma (till saken hör att vi inte pratar blommor o bin o aldrig gjort det)

    Blev påkommen av en kompis när jag onanerade slog ner laptopen med porrklipp på o täckte mig men ljudet var försenat o stönandet fortsatte i den pinsamma tystnad som uppstod.

    Kollade på sexklipp med bluetoothlurar när ljudet plötsligt försvann?. Över till grannens högtalare i trädgården intill.

    Min 3 åriga son hade fått tag i min sambos dildo och kom springandes med den på släktkalaset. Sex är något helt mänskligt o inget att skämmas för även om man stundtals velat sjunka genom golvet o försvinna! Fortsätt som om det inte rörde er om ryggen! ????????????

Svar på tråden Grannen såg oss knulla!