• Anonym (Dejjan)

    Ljuger konstant och förnekar...

    Har en man som konternuerligt ljuger om små(och stora) saker. Kan vara allt ifrån större inköp han vet att jag inte skulle ställa mig bakom, Onödiga köp på appar, Porr konsumtion.

    När jag konfronterar honom med det går han in i försvarställning blir otrevlig och förnekar. Så långt så att det blir pinsamt då han snubblar på sina egna lögner då han trasslar in sig i det.

    Tycker det är svårt att diskutera problemen vi har när den andre parten förnekar dom i sten. Vad gör man?

  • Svar på tråden Ljuger konstant och förnekar...
  • SG Eng

    Lämna.

    Skulle aldrig stanna med en partner som ljuger för mig titt som tätt. Den personen går ju inte att lita på.

  • Anonym (Svar på tal)

    Man hittar en vuxen partner istället för en omogen fjortis som ljuger för "mamma".

  • Anonym (Dejjan)

    Det känns inte som att jag är där och redo för det..

  • Anonym (A)
    SG Eng skrev 2021-07-22 19:43:59 följande:
    Lämna.

    Skulle aldrig stanna med en partner som ljuger för mig titt som tätt. Den personen går ju inte att lita på.
    Samma här.
  • Anonym (Dejjan)

    Konfronterade honom idag med fakta om lögner och fick väl till svar att han vet inte om vi kommer ur detta och att han ville få till imorgon och fundera på ett svar. Ingen ånger eller förlåt.. Han tycker jag blir kontrollerande (vilket jag blir till följd av hans beteende).. Och då drar han sig tillbaka ännu mer.. Han säger att han behöver tid för att inte svara i affekt..

Svar på tråden Ljuger konstant och förnekar...