Försöka bli gravid i höst, följas åt?
LJM91, evelinagra1 och Dalarna91
Vi får fortsätta kämpa fast vi inte orkar alla dagar. En dag kommer det vara värt det. Tills dess håller jag hårt i er i denna tråd
LJM91, evelinagra1 och Dalarna91
Vi får fortsätta kämpa fast vi inte orkar alla dagar. En dag kommer det vara värt det. Tills dess håller jag hårt i er i denna tråd
Rewner och sophiee92
Håller hundra procent med om avundsjukan. Jag är verkligen inte en missunnsam person så när jag nu känner att jag inte kan glädjas när det går Så bra och snabbt för vissa i ens närhet så känner jag inte igen mig själv. Det gör mig förtvivlad också. När blev jag en person som inte unnar andra lycka? Men jag klarar inte att höra allt. Jag känner mig ledsen och att det är jävligt synd om oss om jag ska vara helt ärlig. Det är inte en klädsam känsla. Men jag tycker synd om oss. jobbigt att säga högt och jobbigt att känna så. Men det är jävligt synd om oss..
Min bästa vän ska ta bort sin kopparspiral efter sommaren. Dom har inte bestämt månad än. Men hoppas så sent som möjligt. Jag kommer inte klara av om hon blir gravid så fort och före mig. Då vet jag inte hur jag kommer kunna hantera det.
Är så glad jag har er. Önskar vi alla bodde på ett ställe och kunde ses och umgås. Vilken grymt tjej gäng vi skulle ha varit!!
Hur går det för dig Evelina? Är spänt på hur det går för dig.
Tack underbara ni för alla gratulationer!! Blir helt rörd <3
fyrklöverns : jag ska verkligen försöka njuta och inte analysera så mycket haha..
mina symtom är att jag är sjukt varm jag brukar alltid frysa men jag svettas så mycket, molvärk i magen och kanske lite tröttare än vanligt :)
bf verkar vara typ 5/4 så en liten april bebis om allt går som det ska
jag stannar gärna kvar här i gruppen och hejar på er andra, handen känts konstigt att lämna er bara :(
Här har mensen precis kommit igång. Nytt försök igen..