• Anonym (Blyger)

    Sex med öppet fönster

    Varma nätter och vi sover med öppet fönster.

    Semester och vi tar lite sovmorgon med tid för sex före frukost.

    Grannen har småbarn och är morgonpigga. Deras trädgård ligger vid vårt sovrumsfönster och det låter som om dom är precis utanför även om det är 50 meter bort.

    Jag vet att det går att stänga fönstret men det är inte det jag vill just då, jag vill ligga kvar i sängen.

    Ge mig ditt bästa tips för situationen.

  • Svar på tråden Sex med öppet fönster
  • Anonym (Sch!)

    Va tysta när ni knullar är väll enda alternativet om ni inte vill stänga fönstret? Eller stäng fönstret o knulla på som vanligt. Va det vuxna utanför fönstret hade jag inte brytt mej nämnvärt men barn ska inte behöva höra andras knullande sådär.

  • Anonym (Blyger)
    Anonym (Sch!) skrev 2021-07-23 18:21:08 följande:

    Va tysta när ni knullar är väll enda alternativet om ni inte vill stänga fönstret? Eller stäng fönstret o knulla på som vanligt. Va det vuxna utanför fönstret hade jag inte brytt mej nämnvärt men barn ska inte behöva höra andras knullande sådär.


    Att knulla tyst är inte problemet egentligen, det är uppövat efter alla år som förälder.

    Att lusten försvinner efter fyra minuter av brölande treåring är svårare att få bukt med.
  • Anonym (Sch!)
    Anonym (Blyger) skrev 2021-07-23 19:02:48 följande:

    Att knulla tyst är inte problemet egentligen, det är uppövat efter alla år som förälder.

    Att lusten försvinner efter fyra minuter av brölande treåring är svårare att få bukt med.


    Haha, jahaa. Hmm öronproppar? Hög musik?
  • Anonym (llll)
    Anonym (Blyger) skrev 2021-07-23 19:02:48 följande:
    Att knulla tyst är inte problemet egentligen, det är uppövat efter alla år som förälder.

    Att lusten försvinner efter fyra minuter av brölande treåring är svårare att få bukt med.
    Ja men i-landsproblem! Gå upp och stäng fönstret då, om ungarna stör så mycket så att du tappar fokus. 
    Vill du ha sex mer än du vill riskera att tappa fokus är ju det lösningen 
  • Anonym (Alternativ)
    Anonym (Sch!) skrev 2021-07-23 20:27:37 följande:

    Haha, jahaa. Hmm öronproppar? Hög musik?


    är munkavle ett alternativ? Folk blir störda av oväsen ändå kanske Bara strunta i allt i några minuter
  • Anonym (Blyger)
    Anonym (llll) skrev 2021-07-23 21:57:20 följande:
    Ja men i-landsproblem! Gå upp och stäng fönstret då, om ungarna stör så mycket så att du tappar fokus. 
    Vill du ha sex mer än du vill riskera att tappa fokus är ju det lösningen 
    nämen oj, en massa kärlek till dig så du tappar lite av din ilska Hjärta
  • linani

    Mitt bästa tips är att ha bättre sex, om du blir tillräckligt kåt tänker du inte på ljud utifrån.

    ... eller ja att stänga fönstret bara, tar fem sekunder och är ett bra tillfälle att beundra partners rumpa, kön eller bröst.

  • Anonym (Alternativ)
    Anonym (Blyger) skrev 2021-07-23 18:05:57 följande:

    Jag vet att det går att stänga fönstret men det är inte det jag vill just då, jag vill ligga kvar i sängen.

    Ge mig ditt bästa tips för situationen.


    Var mitt tips bra?
  • Anonym (77)

    Förstår inte vissa frågor.... tro tusen att man måste ha öppet fönster om man blir varm..spelar knappast roll om folk hör

  • Anonym (A)
    Anonym (77) skrev 2021-07-29 03:02:14 följande:
    Förstår inte vissa frågor.... tro tusen att man måste ha öppet fönster om man blir varm..spelar knappast roll om folk hör
    +1
Svar på tråden Sex med öppet fönster