Inlägg från: Anonym (Skäms!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Skäms!)

    Jag skäms över min kropp!

    Jag skäms något otroligt över min kropp. Jag har alltid varit liten och smal. Jag är ca 154 cm och väger kanske 40 kg just nu. Jag mår illa över hur jag ser ut! Är avundsjuk på alla stärre kroppar med kurvor och hull... Vill inte visa mig i badkläder eller shorts och linne ens nu på sommaren.

    Jag kommer inte upp i vikt. Jag äter 3 mål om dagen plus ett mellanmål, allt enligt dietist. Träna orkar inte min kropp med just nu känner jag.

    Hjälp, jag känner mig otroligt ledsen över detta! Vill vara normalviktig! :(

  • Svar på tråden Jag skäms över min kropp!
  • Anonym (Skäms!)
    Anonym (Annelisa) skrev 2021-07-27 16:22:26 följande:

    Jag är avundsjuk på din kropp, din kropp låter perfekt i mina ögon. Min är dallrig och ful trots att jag inte har speciellt mycket övervikt. Om vi kunde byta så skulle jag vara överlycklig. 


    Varför? Blir jag sjuk har jag inget att ta av. Jag fryser lätt, är ofta sjuk i olika sjukdomar.Att vara smal är väl ändå farligare än att ha lite fettreserver.
  • Anonym (Skäms!)

    Jag har testats för gluten och laktos för redan några år sedan, allt såg normalt ut.

  • Anonym (Skäms!)

    Jag har vägt mellan 49-52 kg förr och känt mig så mycket finare och friskare då :(

    nu ser jag enbart bara hemsk ut...

Svar på tråden Jag skäms över min kropp!