• Anonym (Ulrich)

    Män som kan få stryk av andra män

    Jag skulle inte ha en chans mot många yngre män. Dom är starkare än mig, snabbare, bättre kondis.
    Jag är varken starkare eller svagare än dom flesta jämnåriga, ligger på medel.
    Vet inte hur jag skulle klara mig i en fight mot en jämnårig. Längesen jag var i slagsmål.
    Är det omanligt och avtändande med en man som skulle kunna bli misshandlad av en annan man, som är chanslös?

  • Svar på tråden Män som kan få stryk av andra män
  • Anonym (Ärlighet)

    Det som är avtändande är att du ens ställer frågan!!

  • Anonym (L)

    Det är jag inte säker på stämmer alls. Men jag blev dumpad för att jag bölade som en unge när jag blev misshandlad. Det tyckte hon var avtändande. Påstår inte alls att de flesta kvinnor skulle dumpa för det men hon gjorde det i alla fall.

  • Anonym (.)

    En tjej vill ju vanligtvis känna sig trygg och säker med en man. Så nog tror jag innerst inne att en kvinna känner sig nöjd med att en man inte viker ner sig och drar med svansen mellan benen när det hettar till.

  • Anonym (Ulrich)
    Anonym (.) skrev 2021-07-30 11:23:09 följande:

    En tjej vill ju vanligtvis känna sig trygg och säker med en man. Så nog tror jag innerst inne att en kvinna känner sig nöjd med att en man inte viker ner sig och drar med svansen mellan benen när det hettar till.


    Även om han inte springer därifrån, så är han chanslös och blir brutalt misshandlad.
    En kvinna vill känna att mannen är kapabel att skydda henne.
  • Anonym (M)

    För mig är det avtändande och omanligt att en man misshandlar!Så lågt beteende.Så män som inte håller på med såna tokigheter får min respekt.Så svar på din fråga :nej.

  • toughshit
    Anonym (Ärlighet) skrev 2021-07-30 11:07:05 följande:

    Det som är avtändande är att du ens ställer frågan!!


    +1
    "Did you fall from heaven? Because so did Satan".
  • Anonym (Göteborgare)

    För mig är det avtändande med män som överhuvudtaget tänker på stryk och slagsmål.
    Att med kvickhet, humor eller street smarthet undvika eller avbryta slagsmål är sexigt.

  • Anonym (Q)
    Anonym (L) skrev 2021-07-30 11:16:54 följande:

    Det är jag inte säker på stämmer alls. Men jag blev dumpad för att jag bölade som en unge när jag blev misshandlad. Det tyckte hon var avtändande. Påstår inte alls att de flesta kvinnor skulle dumpa för det men hon gjorde det i alla fall.


    Beror på hur han bölar. Menar om man låter som en 5-åring så är ju inte det jättesexigt.
  • Anonym (L o v e)

    Så sjukt osexigt med en man som ens funderar i dessa banor, som tror att slagsmål skulle vara något eftersträvansvärt.


     

  • Zoldaten76
    Anonym (L) skrev 2021-07-30 11:16:54 följande:

    Det är jag inte säker på stämmer alls. Men jag blev dumpad för att jag bölade som en unge när jag blev misshandlad. Det tyckte hon var avtändande. Påstår inte alls att de flesta kvinnor skulle dumpa för det men hon gjorde det i alla fall.


    Kan köpa det på nått vis faktiskt..

    Det gjuter ju inte in nått förtroende precis..

    Beklagar du blev misshandlad..

    Inte meningen att va oförskämd i mitt svar..
Svar på tråden Män som kan få stryk av andra män