Inlägg från: Asparaghus |Visa alla inlägg
  • Asparaghus

BF April 2022

Ja då var det dags igen att gå med i en bf-grupp.

4:e grav efter 3 tidigare mf/ma på rad. Senaste ma upptäcktes 17 Dec 2020 (avbröts 22 Dec). Efter ett ma som skrapades i Feb 2020. Innan det ett mf 2019.

Mf utredning som inte visade någon klar orsak mer än otur/något högre ålder (36).

Får nu progesteron samt trombyl (blodförtunnande) för att främja en graviditet som jag började med i Lördags efter plus Fredag-kväll..

Plussat extremt tidigt.

Vet när jag hade äl då vi fått hjälp med äl-stimulering med Letrozol så jag har både äl-testat samt tempat. Plussade på äl+6 med vanligt 25 mmol test med utspätt kvällsurin.

Bekräftade test-resultat igår med cb-monitorn och alla test ökar. Så jag måste nog tro på det :-P

Bf 12 April enligt Preglife

• Asparaghus
    Asparaghus skrev 2021-08-02 12:00:37 följande:

Ja då var det dags igen att gå med i en bf-grupp.

4:e grav efter 3 tidigare mf/ma på rad. Senaste ma upptäcktes 17 Dec 2020 (avbröts 22 Dec). Efter ett ma som skrapades i Feb 2020. Innan det ett mf 2019.

Mf utredning som inte visade någon klar orsak mer än otur/något högre ålder (36).

Får nu progesteron samt trombyl (blodförtunnande) för att främja en graviditet som jag började med i Lördags efter plus Fredag-kväll..

Plussat extremt tidigt.

Vet när jag hade äl då vi fått hjälp med äl-stimulering med Letrozol så jag har både äl-testat samt tempat. Plussade på äl+6 med vanligt 25 mmol test med utspätt kvällsurin.

Bekräftade test-resultat igår med cb-monitorn och alla test ökar. Så jag måste nog tro på det :-P

Bf 12 April enligt Preglife

Hittar inte hur man redigerar sin text.

Men iaf ska det stå plussat på äl+8 i mitt inlågg ovan.. inte +6 som det står..
  • Asparaghus

BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

6/4 - Solros2022, 35 år, tredje barnet

12/4 - Asparaghus, 36 år, tredje barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet

(Fyll på alla som vill!)

Ps! Nån som känner sig sugen på att starta en fb-grupp? Jag vet inte om jag är rätt person för det med tanke på alla grupper jag fått lämna efter ett par månader men jag är gärna med i en då det är lite enklare

• Asparaghus
    Anonym (Hälsomamman) skrev 2021-09-07 10:09:36 följande:

Jag går också in här, dock sporadiskt då jag också glömmer bort titt som tätt ????

Jag är med i FB gruppen, men hade önskat en mindre hemlig grupp istället på max, typ 50-100 Pers. Vet någon om det finns? Annars skapar jag gärna en grupp (på FB) om intresset finns. Den som finns är nästan uppe i 500 Pers nu, vilket jag själv tycker blir för opersonligt och man vågar inte dela med sig på samma sätt.

Jag är absolut gärna med i en mindre grupp. Typ max 50 pers. Skicka gärna länk till gruppen om du startar en.
Svar på tråden BF April 2022