• tigerbaby

    BF April 2022

    Hej!

    Vet inte om någon redan startat en grupp för april 2022, kunde inte hitta någon. (Men sökfunktionen är ju inte alltid tillförlitlig)

    I alla fall, plussade häromdagen så har bf 1/4 2022.

    Tänkte om någon ville följas åt :)

  • Svar på tråden BF April 2022
  • Dalhia

    Plussade för en vecka sen, har kanske gjort 4 test till för att vara säker.

    bf 2 april om allt går som det ska.

    Har kommit in i nån hormondip plus att jag har feber så är känslig och gråter för allt.

    Förhoppningsvis går det.

    Hakar gärna på här.

    Tjing

  • Anonym (Hjärtat_2022)

    Hej jag hoppar gärna in här jag oxå :) skulle fått min mens idag men plussade i måndags med cb digital så jag har bf 9 april.

  • Anonym (KL)

    Hej!

    Har precis fått reda på att jag är gravid, första barnet. Hade ett MA i v 10 i maj så är väldigt nervös den här gången. Men har mer symtom nu jämfört med sist, så hoppas det är ett gott tecken. Håller tummarna för er andra! :)

  • tmh

    Hej

    Grattis alla

    Jag plussade i torsdags. Bf 10/4.

    Hoppas detta stannar, hade ett tidigt mf i juni.

  • tigerbaby

    Grattis till er andra!

    Har ni många symtom? Eller få?

    Har svårt att veta vad som är symptom, även fast jag varit gravid förut.

    Gråter till typ allt som är minsta sorgligt, fint eller gulligt. + att jag nyser så otroligt mycket, haha.

  • tigerbaby
    tmh skrev 2021-07-31 16:33:01 följande:

    Vet ni om det finns någon facebook grupp som är startad ?


    Nej, ingen svensk grupp vad jag kunnat se i alla fall?
  • tmh
    tigerbaby skrev 2021-07-31 21:32:43 följande:

    Grattis till er andra!

    Har ni många symtom? Eller få?

    Har svårt att veta vad som är symptom, även fast jag varit gravid förut.

    Gråter till typ allt som är minsta sorgligt, fint eller gulligt. + att jag nyser så otroligt mycket, haha.


    Jag kissar konstant, det har även varit ett symtom vid tidigare graviditeter. Sambon sa förra veckan äl+7 att brösten ser mycket fylligare ut.
  • Anonym (hoppas!!)

    Min cykel har inte varit densamma sen efter mitt MA i april så tror att mitt BF är 4 april. Därför visste jag inte exakt var jag var i cykeln när jag plussade ganska svagt. 


    (obs något tydligare i verkligheten än på bild)



    Vaknade riktigt tidigt imorse av vanlig mensvärk, EXAKT som när min vanliga mens sätter igång på riktigt. Gick på toa och fick lite rosarött på pappret. Fick sen bara lite svagt brunt resten av dagen och mensvärken försvann efter några timmars sömn.  Räknar man hur många dagar det var mellan min första mens efter mitt MA och mensen efter det så skulle jag fått min mens just idag om det är relevant. 


    Gick direkt och köpte ett test bara för att se om jag kanske testat för tidigt och fått ett tidigt MF. Men testet kom tillbaka till min stora förvåning positivt, mycket starkare än det andra. Vet inte vad jag ska våga tro efter mitt MA (vecka 12). 


    Jag hoppas verkligen så att jag och min sambo får behålla detta lilla barn som är så efterlängtat. 




    Även detta är tydligare i verkligheten än på bild av någon anledning! 

Svar på tråden BF April 2022