Inlägg från: MotherOfMiracles |Visa alla inlägg
  • MotherOfMiracles

BF April 2022

Hej tråden!

Jag plussade svagt i torsdags och desto starkare idag. Bf 6/4 enligt NC.

Det här lilla pyret har blivit till mitt i en separation. Jag kommer bli ensamstående fyrbarnsmamma, men det skrämmer mig inte. Jag kommer bo kvar i huset och jag kommer klara livet galant.

Förlorade ett barn i vecka 13 i april i år och rädslan är enorm. Snälla lilla mirakel, stanna!

• MotherOfMiracles

BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

1/4 - Bunakn, 30 år, andra barnet

4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

6/4 - Solros2022, 35 år, tredje barnet

6/4 - Mother of Miracles, 34 år, femte barnet. (Tre på jorden och ett i himlen. Räknar självklart in min ängel.)

8/4 - Pellobello, 35 år, tredje barnet

10/4 Tmh, 31 år, tredje barnet

12/4 MBTM, 29 år, andra barnet

12/4 - Asparaghus, 36 år, tredje barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

• MotherOfMiracles

Jag har känt mig lite tveksam. Tyckt att plussen varit lite svaga. Men så idag hände något. Plötsligt ett klarblått streck. Hejja hejja! Kanske att jag kan börja våga tro nu.

• MotherOfMiracles
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-04 09:56:12 följande:

Är det någon annan än jag som har rättså kraftig molvärk? Ligger och är redo för missfall :(

Brukar ha ganska mycket mensvärk när jag har mens..

har haft såhär sedan inatt.. inget blod dock!

Är det inte konstigt? Har man för lite symtom är man orolig och har

Man för mycket är man orolig :D

Jag har också molvärk. Speciellt på natten. Jag brukar lugna mig med att missfallsvärk nyper bak i ryggen. Molvärken tycker jag drar mycket neråt blygdbenet. Kan nästan känna hur ligamenten dras ut.

Jag har bara väldigt diffusa symptom än så länge. Trött, molvärk, konstant kissnödig och dålig aptit. Har inte gått fem fulla veckor än dock. Hoppas på mer symptom snart. Jag skulle ta emot illamåendet med öppna armar just nu. Är så orolig för lilla grodden att jag till och från känner mig panikslagen.
  • MotherOfMiracles

Tät i näsan och snorig till och från? Är det fler än jag som har fått problem med näsan? Svullna slemhinnor kanske?

• MotherOfMiracles
    Anonym (Hälsomamman) skrev 2021-09-08 19:51:31 följande:

Jag har skapat en grupp nu. maxantal 50 stycken då!

skicka PM med er mailadress till mig om ni vill gå med (jag tror att det är de man behöver,

Har aldrig gjort en privat/hemlig grupp förut, den är alltså hemlig och privat så endast medlemmar kan se.

Jag är gärna med i den mindre gruppen. ????
Svar på tråden BF April 2022