Inlägg från: Syren93 |Visa alla inlägg
  • Syren93

BF April 2022

Vågar försiktigt gå med i denna tråden! Plussade i fredags 30/7, på bim - 3, blev totalt chockad och glad! Hade ett tidigt missfall i april, så det känns såklart lite läskigt med ett nytt plus! Jag har en del molvärk i magen och ryggen från och till samt rätt mycket flytningar, även ömma bröstvårtor. Enligt natural cykles är jag i 4+1. :) hoppas hoppas att det går vägen nu!

• Syren93
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-04 09:56:12 följande:

Är det någon annan än jag som har rättså kraftig molvärk? Ligger och är redo för missfall :(

Brukar ha ganska mycket mensvärk när jag har mens..

har haft såhär sedan inatt.. inget blod dock!

Är det inte konstigt? Har man för lite symtom är man orolig och har

Man för mycket är man orolig :D

Jag har haft molvärk hela tiden från och till, mest bak i ryggen, men även en del i magen. Är också orolig hela tiden, det tar på krafterna! Jag har även typ gulbeiga flytningar (rätt mycket), är så rädd att dem ska börja bli mer brunaktiga..
  • Syren93

BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

1/4 - Bunakn, 30 år, andra barnet

2/4 Dalhia, 38 år, andra barnet

4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

6/4 - Solros2022, 35 år, tredje barnet

6/4 - Mother of Miracles, 34 år, femte barnet. (Tre på jorden och ett i himlen. Räknar självklart in min ängel.)

8/4 - Pellobello, 35 år, tredje barnet

10/4 Tmh, 31 år, tredje barnet

10/4 Syren93, 27 år, första barnet

12/4 MBTM, 29 år, andra barnet

12/4 - Asparaghus, 36 år, tredje barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

• Syren93
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-08 16:36:43 följande:

Jag har bruna flytningar idag :( få se hur detta slutar..

Jag började också få bruna flytningar i fredags.. :( har haft ett missfall i april, så är ju såklart superrolig och uppgiven nu..
  • Syren93
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-10 21:59:02 följande:

Hur har det gått för dig? <3

Jo har jag fortfarande bruna flytningar, inga mängder, men dom är där hela tiden.. Så jag väntar på att det förhoppningsvis ska sluta, eller att ett missfall ska sätta igång på riktigt.. :( känns så jobbigt att inte veta..
    Jordgubbstanten skrev 2021-08-10 21:59:02 följande:

Hur har det gått för dig? <3

Jo har jag fortfarande bruna flytningar, inga mängder, men dom är där hela tiden.. Så jag väntar på att det förhoppningsvis ska sluta, eller att ett missfall ska sätta igång på riktigt.. :( känns så jobbigt att inte veta..
  • Syren93
    Anonym (Lotta) skrev 2021-08-28 12:02:14 följande:

Jag har fått tid för Kub-test om en månad ca, så spännande! Samtidigt lite läskigt, tänk om något inte är bra...

Jag är i v 8, har ömma bröst och daglig molvärk ned i magen. Lite illamående ibland, mest på morgonen innan frukost.

Förövrigt inga symtom. Livet rullar på, och dagarna går. Tänker ibland på vad vi behöver köpa in, och vad vi har kvar efter äldre barnen (Inte så mkt då de är i 10års åldern nu) och vad man faktiskt Inte behöver ha.

Hur mår ni? Vågar ni börja planera framåt? När tänker ni att det är okay att köpa vagn, säng, Bilstol? jag tänker ett par månader innan BF, men det känns lååångt borta :) produktionstiden är såå lååång.. ^^

Jag tycker jag mår lite samma, brösten har blivit större och är lite ömma, känner mig trött, men är jag igång känns det okej. Illamående någon enstaka gång innan frukost, annars mår jag helt bra. Jag tycker det känns lite läskigt och hoppas att allt är som det ska. Har haft bruna flytningar i vecka 6 (ca 1 vecka), ska göra ultraljud på torsdag och är då i v. 8+4. Är såklart livrädd att något ska vara fel, hade ett försenat missfall i april..
  • Syren93

Var idag på tidigt ultraljud, borde varit i vecka 8+5, men enligt vad barnmorskan kunde mäta var fostret endast i 5+3 och inga hjärtslag.. Alltså ett missed abortion. Ska in till gynakuten på måndag där dom kan göra VUL för att säkerställa.. Detta blir mitt andra missfall i rad. Känns otroligt sorgligt och hopplöst.

Jag önskar er andra all lycka till!

Svar på tråden BF April 2022