Inlägg från: Anonym (Hälsomamman) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hälsomamman)

BF April 2022

Jag hoppar in här också! Jag plussade på -2 BIM.

Har haft 5 mf, 2 barn och senast ett ma i april, men har sedan dess fått lutinus pga förmodad progesteronbrist, så har höga förhoppningar.

Går in i vecka 6 imorgon, än så länge mest jättetrött, molvärk första veckan och något ändrat smaksinne. Ska bli kul att följas åt!

• Anonym (Hälsomamman)

BF-lista:

1/4 - tigerbaby, 32 år, tredje barnet

1/4 - Bunakn, 30 år, andra barnet

2/4 Dalhia, 38 år, andra barnet

4/4 - hoppas!!, 27 år, första barnet

6/4 - Sels11, 30 år, tredje barnet

6/4 - Solros2022, 35 år, tredje barnet

6/4 - Mother of Miracles, 34 år, femte barnet. (Tre på jorden och ett i himlen. Räknar självklart in min ängel.)

8/4 - Pellobello, 35 år, tredje barnet

10/4 Tmh, 31 år, tredje barnet

10/4 Syren93, 27 år, första barnet

11/4 Hälsomamman, 25, tredje barnet

12/4 MBTM, 29 år, andra barnet

12/4 - Asparaghus, 36 år, tredje barnet

12/4 mandy93, 28 år, andra barnet

14/4 - Lalalaaa, 35 år, tredje barnet

15/4 -QueenS, 31 år, andra barnet

17/4 - Olivia1010, 26 år, första barnet

22/4 - Sandtrollet, 37år, tredje barnet

• Anonym (Hälsomamman)
    Prickigt skrev 2021-08-11 09:18:57 följande:

Glömde mina två jobbigaste symptom.. det första är att magen är sååå seg, men läste att det är vanligt?

Sen det andra är det absolut jobbigaste- jag är SÅ trött. Typ så trött att jag är redo att sova middag direkt efter frukost. Sover middag varje dag, vissa dagar har det blivit två gånger.. Just nu funkar det, jag har semester denna veckan ut, men sen då? Kan inte gå runt så här trött på jobbet, hjärnan är ju som en stor tjock dimma. Har svårt att hålla fokus och tappar orden hela tiden, är så trött så jag blir yr typ. Någon som har haft det så här? Hur länge är man så här extremt trött?

Jag är också trött från frukost till läggdags! Kan tyvärr inte evila något om dagarna men hade nog somnat om jag la mig ner jag med. Var likadant med mina andra två, det avtog nog efter ett par veckor.
  • Anonym (Hälsomamman)

Jag går också in här, dock sporadiskt då jag också glömmer bort titt som tätt ????

Jag är med i FB gruppen, men hade önskat en mindre hemlig grupp istället på max, typ 50-100 Pers. Vet någon om det finns? Annars skapar jag gärna en grupp (på FB) om intresset finns. Den som finns är nästan uppe i 500 Pers nu, vilket jag själv tycker blir för opersonligt och man vågar inte dela med sig på samma sätt.

• Anonym (Hälsomamman)

Jag har skapat en grupp nu. maxantal 50 stycken då!

skicka PM med er mailadress till mig om ni vill gå med (jag tror att det är de man behöver,

Har aldrig gjort en privat/hemlig grupp förut, den är alltså hemlig och privat så endast medlemmar kan se.

• Anonym (Hälsomamman)

Det gick ju inte att skicka till mig eftersom jag är anonym.

någon som vet om Man kan byta namn här på familjeliv? Känner att mitt riktiga alias är lite för avslöjande. Annars kan ni skriva här i inlägget så skickar jag en länk till er med inbjudan till gruppen.

Maple92, det gick inte att skicka meddelande till dig här

• Anonym (Hälsomamman)
    Tiffany skrev 2021-09-09 00:23:18 följande:

Jag vill gärna gå med

Går inte att skicka meddelande till dig
  • Anonym (Hälsomamman)
    mape92 skrev 2021-09-09 08:23:10 följande:

Testa gärna igen är du snäll. Heter Mape92 och inte Maple92 :) 

Ja nu gick det :) blev en felskrivning på ditt namn bara när jag skrev här :p
  • Anonym (Hälsomamman)
    Prickigt skrev 2021-09-09 16:38:23 följande:

Jag är redan fullvaccinerad :)

Har ni andra berättat för några? Min samsbos syster kommer hem i helgen så vi tänker att vi nog vill berätta för sambons familj då.. Har inte berättat för någon än

Jag har berättat för de jag kan tänka mig kan veta om vi får missfall, några vänner bara. Vi väntar med att berätta för familj till efter kub i slutet på september, vi har 6 missfall sen innan.
Svar på tråden BF April 2022