Inlägg från: Ekm89 |Visa alla inlägg
  • Ekm89

BF April 2022

Hej!

Jag går gärna med i den lilla fb gruppen om det finns plats än.

Jag plussade 10/8 och har BF 26/4, andra barnet. Min flicka blir 2 år 29/4 så vi får se om de får varsin eller delad födelsedag ???? väntar just nu svar på NIPT.

Bor i Blekinge och såg att det var någon mer som bodde här nere? ????

• Ekm89
    muffins88 skrev 2021-10-25 12:13:35 följande:

Grattis till er som kommit till i tråden! :)

Hittade mitt senaste inlägg och jag kan konstatera att vi inte klarade av att hålla oss från att berätta för våra anhöriga haha. Har varit både på ett tidigt UL i v 8 samt hunnit med KUB för snart två veckor sedan. Mkt livlig bebis som inte alls ville ligga stilla vid undersökningen ;) fick höra hjärtljuden också vilket var underbart!

Hur tänker ni som fått väldigt bra resultat på KUB? Vi har varit bestämda att göra Nipt oavsett vad det visade redan från början, men nu fick vi lägsta möjliga sannolikhet för någon kromosomavvikelse på KUB och funderar på om det bara är att utsätta sig själv för onödig oro (och pengar) att göra nipt också?

Jag är fullvaccinerad sedan februari och börjar väl fundera på hur jag ska göra om vi blir erbjudna en tredje spruta.

Har fått justerat BF till 17/4. Går in i v 16 idag. Längtar till RUL då vi ska ta reda på kön och sen börja shoppa loss :)

Jag önskar också gå med i fb-gruppen. Skickade meddelande till dig @mape92 då det inte gick att skicka om till dig @Biffemmi

Hej! Har du fått svar från mape92? Jag har skickade i förrgår eller igår men inte fått svar? Vill också vara med i den lilla gruppen på fb.
Svar på tråden BF April 2022