Inlägg från: Anonym (Fint) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fint)

Födelsedagspresent - dejtat 1 1/2 mån?!

[quote=81296317][quote-nick]Anonym (Kvinna 32) skrev 2021-08-08 13:55:49 följande:[/quote-nick]Jag bjöd ut min pojkvän på middag när vi hade dejtat strax över en månad och han fyllde år. /quote]

Vad fint valde du resturang? Lagade du maten själv

• Anonym (Fint)
    Anonym (Kvinna 32) skrev 2021-08-09 15:05:18 följande:

Vi gick ut och åt! Jag gav några förslag baserat på ställen jag visste var bra i området (och inom min budget) men lät honom bestämma vilken vi slutligen gick till :)

Han hade Inga problem med att du bjöd honom. Är han några år äldre än dig
  • Anonym (Fint)
    Anonym (Kvinna 32) skrev 2021-08-09 16:39:05 följande:
    Han är några år yngre än mig och hade inga problem med att jag bjöd på middagen :) Nu har vi varit tillsammans ett tag och brukar betala varannan gång när vi äter ute/handlar mat. Vi tjänar ungefär lika mycket så känns som ett bra upplägg för oss.
    5 år yngre?  kvinnor föredrar helst att dejta äldre annars. Bra upplever du annars att killar inte vill bli bjudna på middag
  • Anonym (Fint)
    Anonym (Kvinna 32) skrev 2021-08-09 19:00:56 följande:
    Har aldrig haft någon man som har protesterat när jag vill bjuda på middag. Dejtar väldigt jämställt.
    Bra att ingen har protesterat när du har tagit fram plånboken. Många killar blir nog imponerade av dig. Men är det inte ganska ovanligt att 30+ kvinnor skulle föredra yngre? 
Svar på tråden Födelsedagspresent - dejtat 1 1/2 mån?!