Inlägg från: Anonym (Du har ingen äganderätt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Du har ingen äganderätt)

Hjälp

Fokusera på dig själv & gå vidare.

Hon har ingen skyldighet gentemot dig

Jag vet hur tjejer kan vara, de flesta är skräp.

Så hitta en som är värd besväret & är trogen.

Lita aldrig på vad kvinnor säger, de är som vädret med sina känslor. Ena dagen är det si, andra dagen är det så. De är för mycket i händerna på sina känslor så du ska aldrig tro på dem när de spinner väv om framtiden. För de kommer alltid ändra sig. Gräset är alltid grönare på andra sidan för dem. Bli rik. Åk till sydost Asien. Fixa en traditionell redig kvinna. Saken är biff. Fungerade för mig 17 år senare. Svenska kvinnor är inget att ha. (personlig preferens ni rabiata feminister)

Anonym (@) skrev 2021-08-09 17:39:18 följande:

Vilken unken kvinnosyn du har.

Det tycker som tur är inte min fru då jag ger henne allt, för hon förtjänar det. Jag har en traditionell syn på könen, om det gör mig unken so be it. Svenska feminazi kryllar det av, & de är garanterat inget att ha.
    Anonym (Förkrossad) skrev 2021-08-09 19:08:36 följande:

Menar ni på riktigt att hon inte har något ansvar alls?

Ansvar över vadå menar du? Jag förstår att du känner dig sviken & förnedrad. Hon däremot, har ju egen fri vilja att göra som hon vill. Även om det kan svida. Hon tappade nog känslorna långt före hon valde att bryta upp med dig. Så ifall vi frågade henne skulle hon nog rycka på axlarna & konstatera att ni två är historia. Det är inte olagligt att dumpa en partner för någon annan som passar en bättre. Jag förstår att du har svårt att inte ta det personligt men försök hitta ett sätt att gå vidare. Du kommer bara gräva dig en grop av bitterhet om du fortsätter i dessa tankebanor.,
Svar på tråden Hjälp