• LinneMarie

    BIM September

    Hej!

    Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag! 

    BIM

    8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)

  • Svar på tråden BIM September
  • Meemelie

    Hänger på här. Gör första försöket till ett syskon denna månad. Har en son född januari 2019!

    BIM

    6/9 Meemelie (1 barn, första försöket)

    8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket

  • Anonym (Bambi)

    Också ett tredje barn, förhoppningsvis. Precis börjat försöka så denna månaden blir första. :)

  • LinneMarie
    Meemelie skrev 2021-08-12 21:52:47 följande:

    Hänger på här. Gör första försöket till ett syskon denna månad. Har en son född januari 2019!

    BIM

    6/9 Meemelie (1 barn, första försöket)

    8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket


    Vad kul! Och härligt med syskon. Det är kaos med också helt underbart :)
  • LinneMarie
    Anonym (Bambi) skrev 2021-08-13 18:02:17 följande:

    Också ett tredje barn, förhoppningsvis. Precis börjat försöka så denna månaden blir första. :)


    Vad spännande! Hur gamla är de andra två? :)
  • LinneMarie
    knyttets skrev 2021-08-13 23:09:21 följande:

    Jag hänger gärna på här :) BIM 7 sep, det blir andra försöket med första barnet.


    Spännande att vi ligger så tätt allihopa med BIM! :) Ska bli spännande att följa. 
  • Etaj

    Hej

    Hoppar in är, jobbar på vår gemensamma nr 2. Fick en pojke i oktober förra året:) första försöket BIM 23/9

  • Meemelie

    Gör en liten lista, hoppas jag inte missat någon, eller skrivit fel. Isåfall får ni rätta :)

    BIM

    6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)

    7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)

    8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)

    23/9 Etaj (första försöket, andra barnet)

  • Anonym (Bambi)
    LinneMarie skrev 2021-08-13 18:15:20 följande:

    Vad spännande! Hur gamla är de andra två? :)


    De är 3 och 4 när/och om bebis kommer nästa år. :) Bim är lite osäkert. Men antingen slutet av augusti eller typ 1 september. :)
  • QueenS

    Plussade i början av augusti med idag är missfallet ett faktum, han bara till vecka 6 (5+0). Är helt knäckt, men känner att jag behöver hoppa med här för att hålla modet uppe. Vet inte när jag kommer ha BIM, men höftar på om ca 5 veckor. Tänker att jag får börja med ÄL test ganska snart för att inte missa när ÄL kan uppstå.

    BIM

    6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)

    7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)

    8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)

    18/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)

    23/9 Etaj (första försöket, andra barnet)

Svar på tråden BIM September