BIM September
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Hej!
Hittade ingen tråd för september så startar upp en här. Vi jobbar på vår biologiska nummer 3 (har även ett placerat barn). Vi är väl inne på försök nummer 4 nu tror jag!
BIM
8/9 LinneMarie (2 barn, fjärde försöket)
Alltså tjejer.. Jag misstänker att jag ligger på gränsen till Bim augusti/september.. Jag har varit en liten testaholic och testat med sådana som ska visa 5-6dagar innan. Jag har egentligen INGA som helst symtom... :')
Men nu på morgonen testade jag igen, bara en sista gång innan evt mens bara för att lugna mig.. Ett digitalt test brukar väl inte visa fel, eller? Men varför visade alla de mer känsliga testerna inte ens ett svagt streck?
Jag försöker vara lite glad men vågar inte riktigt. Mina andra graviditeter har jag alltid haft ömma bröst, molvärk eller nåt annat som avslöjat det INNAN test. Hjälp mig tjejer. Ska jag våga vara glad eller har någon varit med om falsk positiv?

Alltså tjejer.. Jag misstänker att jag ligger på gränsen till Bim augusti/september.. Jag har varit en liten testaholic och testat med sådana som ska visa 5-6dagar innan. Jag har egentligen INGA som helst symtom... :')
Men nu på morgonen testade jag igen, bara en sista gång innan evt mens bara för att lugna mig.. Ett digitalt test brukar väl inte visa fel, eller? Men varför visade alla de mer känsliga testerna inte ens ett svagt streck?
Jag försöker vara lite glad men vågar inte riktigt. Mina andra graviditeter har jag alltid haft ömma bröst, molvärk eller nåt annat som avslöjat det INNAN test. Hjälp mig tjejer. Ska jag våga vara glad eller har någon varit med om falsk positiv?
Ååå grattis då vet vi att clear blue digital är mer tillförlitlig än testa tidigt då
Jag hänger gärna på här :) BIM 7 sep, det blir andra försöket med första barnet.
Ironin i att jag fick utslag ikväll!! Tack vare dig innan jag hoppade in i duschen tänkte jag att äh, jag tar ett till test. Hade inte hållt mig jättelänge och även druckit men jaja, kan ju prova att ta ett sent på kvällen. Bara för att. Är helt säker på att se en rund ring. Men vad dyker upp om inte en SMILEY! Så du måste ha helt jävla rätt. Min stegring går säkert snabbt och jag har antagligen lättare att få utslag på kvällen. Så nu har vi myst till det, vi körde även i förrgår och ska försöka få till det även i morgon.
Även om det inte tar sig denna månad så är jag glad över att ha klurat ut NÄR testen ger utslag. Så nu kan jag nog släppa dom lite också. Ironin dock att jag inte upptäckt att min kropp fungerar så här förrän nu, med försök till tredje barnet :P
Stort grattis!!
Jag har aldrig hört om någon som fått positivt på digitalt som sedan visat sig vara negativt. Så du kan lita på vad det digitala säger!
Börjar få ägglossningsflytningar, 11 dagar efter mitt MF. Väldigt spännande, dock ingen stegring ännu. Men det brukar dröja 3-4 dagar innan jag får stegring. Förhoppningsvis blir ÄL inte fördröjd allt för länge <3
Hoppar över här då mensen kom idag..suck.. nya tag
1/9 Bambi (första försöker, tredje barnet)
1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)
1/9 hellow0rld (5e försöket, första barnet)
1/9 RoyalCanin (5:e försöket, första barnet)
4/9 jo (4 försöket, tredje barnet)
6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)
7/9 aann (6:e försöket, första barnet)
7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)
8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)
8/9 Rårakan (fjärde försöket, tredje barnet)
11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)
11/9 Pandy13 38 år (andra barnet)
14/9 4:an 36 år (andra försöket, fjärde barnet)
16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)
17/9 Juni81 (första försöket, tredje barnet)
17/9 Juli1990 31 år, (Andra försöket, första barnet)
17/9 värmlandsjänta 30 år (andra försöket, andra barnet)
18/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)
18/9 Humlisen17 29år (tredje försöket, första barnet)
20/9 evelinagra1 22år( 5e riktiga försöket, första barnet)
20/9 Etaj (första försöket, andra barnet)
21/9 Hoppas2022 37 år (sjunde försöket, fjärde barnet)
21/9 Fyrklöverns 32 år (3:e försöket, första barnet)