Inlägg från: LakritsHallon87 |Visa alla inlägg
  • LakritsHallon87

BIM September

Hej! Jag hoppar gärna in i denna tråd och följs åt, då augusti inte blev som man hade hoppats.

BIM

1/9 Bambi (första försöker, tredje barnet)

1/9 Hoppfull (12 försöket, andra barnet)

6/9 Meemelie (första försöket, andra barnet)

7/9 aann (6:e försöket, första barnet)

7/9 knyttets (andra försöket, första barnet)

8/9 LinneMarie (fjärde försöket, tredje barnet)

11/9 Försökmednr2 (fjärde försöket, andra barnet)

16/9 LakritsHallon87 33 år (4:e försöket, första barnet)

18/9 QueenS 31 år (tredje försöket, andra barnet)

23/9 Etaj (första försöket, andra barnet)

• LakritsHallon87

Hej alla! Min mens tog äntligen slut i tisdags och igår kom nya äl-test CB-advanced :) Enligt appen börjar min fertila period på lördag, men när tror ni att det är bäst o börja med äl-test? När skulle ni andra börjat testa med stickorna?

• LakritsHallon87

Hej alla, har en liten fundering kring CB-advanced ägglossningstest, då jag har testat mig i dagar och en dag fick jag en tom gubbe men har nu i åtta dagar fått blinkande gubb?vad kan det bero på? Man ska väl testa tills man får fast gubbe som jag fattat det. När har ni som använder CB-advanced fått fast gubbe, efter hur många dagars testande?

• LakritsHallon87

Nionde dagen med blinkande gubbe med CB-advanced bara längtar efter att jag ska få en fast gubbe, känns konstigt att bara ha fått blinkande gubbe i så många dagar. Första dagen jag testade fick jag tom gubbe, men sen som sagt blinkande gubbe. Vi har fått till det varannan dag förra veckan fram till torsdagen för sen åkte sambon iväg på en kompisresa o kom hem igårkväll. Vi ska köra varannan dag denna vecka också o fram till BIM för att öka vår odds.

• LakritsHallon87
    Bez skrev 2021-09-06 17:23:05 följande:

Tyckte de stod att om man fick 9dagar med blinkade skulle man sluta för då kommer inte maximal visas kan ju va nåt är galet med testet så bra att köra på ändå. Jag är på 4de dagen av blinkande känns som de flesta får fler än de 2 som de skriver att man ska få

Ah då kanske man bara ska köra på utan o testa som du säger, testet kanske inte är så tillförlitligt :) 4 dagar är också många dagar, hoppas du får din fasta gubbe snart.
  • LakritsHallon87

Grattis till alla som har plussat!! Jag tog ett äl-test nu av nyfikenhet då jag haft rikliga flytningar och som jag misstänkte fick jag positivt testresultat:) jag och sambon låg igår förmiddag, tråkigt nog så jobbar han ikväll men vi ska ha det trevligt imorn för säkerhetsskull. Jag verkar få sen äl med tanke på att BIM är nästa vecka, vad kan detta bero på tror ni?

• LakritsHallon87

Hej och Grattis till alla som plussat!! Nu sitter man här och har 2 dagar till BIM o känner sig otålig på att testa, men ska hålla ut till torsdag om inte mensen kommer innan det?känns som en evighet när man längtar så efter ett plus. Helt ärligt så blir man tokig, ena stunden känns det som att mensen ska komma och ena stunden känns det inte alls så:/

• LakritsHallon87

Hej! Jag har BIM imorgon men funderar på om jag ska testa på morgonen eller på kvällen, vad är bäst tror ni? Jag ska upp rätt tidigt imorn eftersom jag börjar kl 06.

• LakritsHallon87
    värmlandsjänta skrev 2021-09-15 20:22:14 följande:

Morgonurin ska väl va bäst? :)

Jag har BIM typ imorgon eller dagen därpå och tog ett test för nån timme sen men det var 100% negativt... Haft såå ont i huvudet idag så tänkte det kanske var ett symtom. Hade mycket ont i huvudet under förra graviditeten.

Fler här inne som har "hormonell huvudvärk"?

Jag är för nyfiken och otålig för att vänta enda till kvällen, men hört att många plussar på kvällen om de plussar fast de kan har fått negativ på morgonen. Jag kommer nog ändå testa mig på morgonen.

Va tråkigt!! Kanske testade du dig för tidigt, vänta 2 dagar o testa igen om mensen inte kommit då.
  • LakritsHallon87

Grattis till alla som plussat!!

Lite uppdatering från mig, ett gjorde test i torsdags, ett igår och ett idag?alla negativa (BIM i torsdags). Nu ikväll kom röda faran och det var precis som man hade börjat tro att testen visat fel men nu kom nedslaget som sagt o man känner sig besviken, ledsen och nere. Nu behöver man smälta detta och sen ta nya tag o försöka nästa månad igen:.(

Svar på tråden BIM September