Inlägg från: Hejsan91hejsan |Visa alla inlägg
  • Hejsan91hejsan

BIM September

Är gärna med i denna grupp även om jag är lite sent ute, ska enligt min app haft bim igår men jag vet av erfarenhet att den lika gärna kan vara idag. Har inte vågat skriva i några grupper för jag hoppas alldeles för mycket varje månad och blir lika besviken varje gång. Är 4e försöket efter missed abortion i våras :/ det var då min första graviditet som skedde i princip på första försöket så har sedan dess känts väldigt tungt när man försöker och försöker och inget händer :( hoppas hoppas så mycket på att det ska gått vägen denna gång.. haft ?mensvärk? sen igår men fortfarande ingen mens.. vågar inte hoppas men vill vill så gärna ????

• Hejsan91hejsan

So Happy!!! Vill typ gråta av lycka!! 4e försöket efter mitt ma i våras. Första barnet, hoppas på bättre lycka denna gång.

• Hejsan91hejsan
    Anonym (Andrabarnet) skrev 2021-09-13 19:46:58 följande:

Grattis! När har du bim? :)

Tack:)!! Igår/idag. Hade molande värk i ryggen hela dagen idag så hade de lite på känn men vågade allt annat än hoppas när jag känt mig helt uppgiven hela sommaren. Men plötsligt händer det =)
  • Hejsan91hejsan
    evelinagra1 skrev 2021-09-14 10:10:51 följande:

Är det någon som vet om det är vanligt att man har samma symtom som man alltid har innan mens men ändå kunna vara gravid?

Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
  • Hejsan91hejsan
    Chilins skrev 2021-09-14 15:30:43 följande:

Åh vad skönt att höra!!! Jag har samma. BIM idag, plussade igår och med starkare resultat idag men har sån vidrig mensvärk idag så är helt säker på att mensen bara tvärt ska dyka upp

Då är det nog lugnt, har också en del värk, speciellt i ryggslutet och spänner lite över livmodern typ, men tror/hoppas det är normalt =) har lite svårt att våga hoppas efter ma i våras men håller tummarna att vi båda får behålla bebisar =)! Sååå spännande tider, kan knappt fokuset på jobbet :?)
  • Hejsan91hejsan
    JaeL skrev 2021-09-17 10:39:02 följande:

Plussat på cb idag ska ta ett digitalt sen har BIM nästa vecka. Hoppas den vill stanna kvar denna gången.

Kommer bli något besviken om jag får mf igen ???? men man kan ju alltid hoppas ????????

Ååå grattis till dig :)!! Plussade i måndag och är också orolig för hade ma i vintras. Är de också din första :)?
  • Hejsan91hejsan
    Anonym (Jo) skrev 2021-09-18 08:28:28 följande:

Ni som plussat efter att ha försökt ett tag, gjorde ni något annorlunda denna gång? Typ livsstil eller piller eller ställningar eller antal sextillfällen?

Plussade denna månad på 5e försöket. Hade nästan gett upp. Dels så låg vi typ 5 dagar i rad.. iof låg vi ofta innan också men just denna månad kändes extra jobbig. Sen så fick jag höra av en vän att en rejäl D-vitamindos kunde hjälpa om man tog dagarna innan äl. Så just denna månad tog jag faktiskt 15 000 IE vid ett tillfälle (ta med fet mat). Slump eller inte, jag vet ej? Samtidigt så va jag denna månad mer onyttig än vanligt och drack alkohol i samband med äl (vilket jag var lite nojig för skulle minska risken..) men plötsligt händer det =)
  • Hejsan91hejsan
    Dalarna91 skrev 2021-09-18 17:24:15 följande:

Vilka graviditets appar använder ni?

Preglife :) kul med en till från Dalarna :)!
Svar på tråden BIM September