BIM September
Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
Jag plussade igår med ?menssymptom? . Va helt säkert på att mensen skulle komma i söndags. Har fortfarande ?mensvärk? med molande i ryggen. Inga andra symptom än :)
Då är det nog lugnt, har också en del värk, speciellt i ryggslutet och spänner lite över livmodern typ, men tror/hoppas det är normalt =) har lite svårt att våga hoppas efter ma i våras men håller tummarna att vi båda får behålla bebisar =)! Sååå spännande tider, kan knappt fokuset på jobbet :?)
Hade enl äl-stickor ägglossning den 5 september och har bim nångång mellan 17-19 september, tog ett testa tidigt i måndags och det blev såklart tok-negativt (tog det alldeles för tidigt, jag vet) och då gav jag upp lite.
Nu har jag dock en eskalerande mensvärk som strålar ner mot ljumskarna, brukar inte få mensvärk förrän tidigast en dag innan mens, och jag har dessutom varit extremt gasig och bubblig i magen de senaste två dagarna, vilket jag tyckt varit väldigt konstigt men inte kopplat till ev. graviditet förrän nyss! För visst kan det vara ett tidigt symptom? Ni som plussat, har ni känt av det?
Var tvungen att testa med en äl-sticka eftersom de kan indikera graviditet och fick ett starkare streck än för bara nån dag sen (kan ju tydligen ge utslag för mens också, dock)
Ska testa på fredag, har varit helt inställd på att det inte blir nåt denna gång, men har fått lite nytt hopp =D
Vilka graviditets appar använder ni?
Hej på er! :)
Jag vill bara flika in här och ge er lite pepp. Jag plussade ganska snabbt helt oväntat och än har ingen blödning kommit men jag har heller INGA symptom förutom att jag är så himla trött. Jag fortsätter att följa er för jag tycker att det här är en mysig peppande och stöttande tråd. Jag håller alla tummar för att ni alla snart ska få det efterlängtade plusset :)
Jag vill också bara berätta hur det var för mig för jag ser att så många jagar plusset så tidigt som möjligt vilket jag själv också gjorde. Men jag testade negativt två dagar innan BIM. Solklart negativt till och med. Dagen innan BIM svagt positivt och sen starkt positivt på BIM. Jag tog ett digitalt test dagen innan BIM också för att jag tyckte att det var svårt att se strecken eller om det var en synvilla. Det jag vill skicka med er är helt enkelt att tappa inte hoppet för att det blir närmare och närmare BIM men inget positivt resultat. Jag testade med testa tidigt och det var ändå negativt fram tills dagen innan BIM när jag tyckte att jag kunde urskilja något svagt. Håll ut och kämpa, jag håller tummarna för er alla!
Exakt! Jag kanske har plussat nu på BIM+5 så jag är glad att jag inte testade långt innan BIM, då hade det blivit en väldans massa test. Och är man gravid kommer det ju visa sig tillslut! :)
Grattis till ditt plus!
Åh, tack, hoppas verkligen det!! <3
Tack detta behövde jag läsa idag !! Testade negativt BIM-4 igår. Har försökt i ett år snart med två tidiga missfall. Blev lite gladare nu när jag läste ditt meddelande :)
Grattis till plusset! Hur många dagar efter äl är bim för dig? Det kan ju skilja sig alltifrån äl+9 till äl+16.