Inlägg från: Anonym (Andrabarnet) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Andrabarnet)

BIM September

Visst borde äl varit 5e?
  • Anonym (Andrabarnet)
    Anonym (Bambi) skrev 2021-09-07 17:32:53 följande:

Den ser ut att vara starkast på bild iaf. :)

Åh tur isf! Lyckades få till det den 4e och idag :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-07 18:11:39 följande:

Vad använder du för test? 

Apotekets :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-07 22:11:16 följande:

Vad tror ni, Jag fick glad gubbe i måndags vid kl 12. (kl 4 på natten var det blinkande, så nån gång där på fm måste stegringen skett) 

Vi hade sex på måndag vid 1. 

Vi hade sex idag, tisdag vid 1. ( minst 24 t efter glad gubbe)

Bör vi ha sex imorgon också? 

Är det för sent att ha sex i övermorgon tro?

Kroppen säger molnande och stramande värk, men det har den gjort som sagt i en vecka. Så vet inte vad den säger :D

Låter ju som ni kört på bra. Men kanske inte skadar att ha sex imorgon också :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-07 22:42:35 följande:

Jo, det är ju om jag får med gubben på det :D Han hade nog föredragit en dag paus :D 

Ja, jag vart ju lycklig att min gick med på sex ikväll också. Fast stegringen var den 5e hehe. Men annars har ni ju laddat på bra nu :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    Nótt skrev 2021-09-08 06:43:33 följande:

När testen visar positivt så är äl på gång, så är inte samma dag som testen är positiva. Utan äl sker vanligtvis inom 12-36 timmar (står lite olika på oika platser, men ungefär) från det första positiva äl-testet.

Tempar du? 

Tack för svar. Nej jag tempar inte. Så sex den 4e och 7e borde vara tillräckligt då? :)
  • Anonym (Andrabarnet)
    pandarinen skrev 2021-09-08 13:09:15 följande:

Vi fick till det idag också. Nu kan vi nog pusta ut för den här gången:) 3 gånger inom 48 timmar (medan glada gubben lyste) får jag vara nöjd med!

Sista gången hade gubben slocknat så kanske är mer åt 50+ timmar från stegring. Nu längtar jag till att få se ett plus i slutet av månaden!

Bra jobbat! När har du bim? Jag borde ha typ 20e nu, så vi är nära varandra isf :)
  • Anonym (Andrabarnet)

Inväntar ju bim nu som borde vara 20e. Är också bjuden på middag hos vänner som brukar innebära en hel del alkohol. Hade ni ställt in, struntat i alkohol eller bara kört? Hehe :)

• Anonym (Andrabarnet)

Då skippar jag alkoholen. Känns liksom ändå jobbigt också ifall jag skulle vara gravid. När jag dessutom har missfalls historik. Har ju en god ursäkt eftersom jag bor ute på landet :)

• Anonym (Andrabarnet)

Blir nog lite vin då, borde inte vara någon fara. Men alltså den här väntan på BIM. Går under redan :?D

Svar på tråden BIM September