BIM September

Visst borde äl varit 5e?

Den ser ut att vara starkast på bild iaf. :)
Vad använder du för test?
Vad tror ni, Jag fick glad gubbe i måndags vid kl 12. (kl 4 på natten var det blinkande, så nån gång där på fm måste stegringen skett)
Vi hade sex på måndag vid 1.
Vi hade sex idag, tisdag vid 1. ( minst 24 t efter glad gubbe)
Bör vi ha sex imorgon också?
Är det för sent att ha sex i övermorgon tro?
Kroppen säger molnande och stramande värk, men det har den gjort som sagt i en vecka. Så vet inte vad den säger :D
Jo, det är ju om jag får med gubben på det :D Han hade nog föredragit en dag paus :D
När testen visar positivt så är äl på gång, så är inte samma dag som testen är positiva. Utan äl sker vanligtvis inom 12-36 timmar (står lite olika på oika platser, men ungefär) från det första positiva äl-testet.
Tempar du?
Vi fick till det idag också. Nu kan vi nog pusta ut för den här gången:) 3 gånger inom 48 timmar (medan glada gubben lyste) får jag vara nöjd med!
Sista gången hade gubben slocknat så kanske är mer åt 50+ timmar från stegring. Nu längtar jag till att få se ett plus i slutet av månaden!
Inväntar ju bim nu som borde vara 20e. Är också bjuden på middag hos vänner som brukar innebära en hel del alkohol. Hade ni ställt in, struntat i alkohol eller bara kört? Hehe :)
Då skippar jag alkoholen. Känns liksom ändå jobbigt också ifall jag skulle vara gravid. När jag dessutom har missfalls historik. Har ju en god ursäkt eftersom jag bor ute på landet :)
Blir nog lite vin då, borde inte vara någon fara. Men alltså den här väntan på BIM. Går under redan :?D