• molly50

Snälla hjälp, otrogen sambo.

Anonym (Mis) skrev 2021-11-11 20:50:17 följande:
    Jag har helt missat att hon skickat naket? Hade hon det TS? Samtidigt är steget mellan en bild och otroget ändå rätt lång. För mig personligen hade en nakenbild varit att gå över gränsen och förhållandet hade då varit över. Men jag hade ändå inte betett mig som TS. Han verkar mest vilja äga sin partner och kunna kontrollera allt.
    Det framgår inte om hon har skickat nakenbilder,vad jag har kunnat se.
    Men hon har skickat selfies till kollegan och ljugit om hur länge de skrivit till varandra.
    Först var det ett par veckor som sedan ändrades till några månader.
    Sen har hon börjat fixa naglar och fransar och skaffat nya underkläder.
    Det är i alla fall saker som hade fått mig att bli misstänksam.
  • molly50
    Anonym (Mis) skrev 2021-11-12 17:58:42 följande:
    Klart man kan bli misstänksam och jag skulle absolut fråga min partner (kanske fler än en gång) men mer än så kan man ju inte göra? Man kan inte gasta otrohet och tycka att hela ens livet är förstört och prata om skilsmässa om man man inte har mer att komma med? Skiljas kan man såklart göra om man vill. Men jag känner mer att TS får skärpa till sig. Skaffa lite självkänsla och sluta vara svartsjuk. Antingen är ni ihop och då får du välja att lita på din fru eller så väljer du att inte lita på henne och gör slut. Men hittills har ju frun inte gjort något. Ljugit ja absolut. Men med TS beteende så är det rätt naturligt att frun ljuger. Om allt blir så stort drama hade jag också ljugit om hur länge jag sms med någon. Om det ligger lite sanning i TS farhåga och frun varit lite intresserad så har TS gjort sitt allra bästa för att uppföra sig som en komplett idiot och få frun att välja den andra killen.
    Men är det egentligen så konstigt att TS blir svartsjuk när hon beter sig som hon gör?
    Hon ljuger,skickar selfies till en kollega och börjar ändra sitt utseende osv.
    Jag håller med om att TS borde göra slut. Men inte för att han misstänker att hon har varit otrogen utan för att han känner att han inte kan lita på henne.
    Ett förhållande utan tillit kan vara svårt att få att fungera.
Svar på tråden Snälla hjälp, otrogen sambo.