Inlägg från: Kalles92 |Visa alla inlägg
  • Kalles92

Älskar henne

Anonym (51årochbeenaround) skrev 2021-08-18 20:47:31 följande:

Haha "samma brud 7 gånger..." är nog en gång för mycket för din gravida sambo. Du kan ju hoppas på att din kk inte tar steget och kontaktar din sambo när hon väl vänt sina känslor för dig och ist känner sig utnyttjad av dig. Good luck! Du lär behöva det.

Jag får sätta munkavel på henne
  • Kalles92
    Anonym (Kvinna34) skrev 2021-08-18 20:17:10 följande:

Alltså fy fan! Så jävla vidrig du är! Hoppas din sambo får veta detta så hon kan sparka ut dig med huvudet före!

Hade min man gjort något liknande hade varit tack och adjö direkt. Och hur tror du det blir när barnet kommit? Kan ju säga att sexlivet inte direkt är på topp under småbarnsåren, hur gärna man än vill.

Mvh Mamma till fyra

Vad har du för rätt att kalla mig för vidrig? Hon ska inte veta något. Jag älskar henne, jag hade min lilla ?leksak?. Absolut jag utnyttjade den tjejen men jag behövdes tömmas.

Hur vet du att inte din man har gjort likadant som mig?
    Anonym (Kimchi) skrev 2021-08-18 21:02:42 följande:

Men hallå?!?! Missade det där med sju gånger. Det är fan inget snedsteg utan regelrätt otrohet. Finns inget som kan berättiga ditt handlande. Du säger du gör saker för din sambo. Det är jättebra. Du gör det för er båda. Fattas bara. Du får stå i skamvrån nu. Stackars din sambo. I sitt mest utsatta läge. Gravid och snart nyförlöst. Känslor överallt och en kropp som blivit överkörd av en förlossning och du tänker med kuken. Så tragiskt.

Jag ska ta hand om min sambo efter hon har fött
  • Kalles92
    Anonym (Haha) skrev 2021-08-18 21:14:55 följande:

Älskar du henne så mkt som du säger så är ju hon värd att veta detta så hon själv kan ta ett beslut. Att vara så lurad som din sambo är...Hur kan du göra så mot henne och därmed riskera allt inkl ditt eget barn för att du måste tömma pungen? Jävla äckel. Varför runkar du inte bara?

Nej, hon får inte veta. Hon blir knäckt och varför skada henne så genom att berätta? Menar den tjejen jag knullade var som en leksak för mig. Jag behövde bli tömd på de rätta sättet. Jag älskar min sambo och ska visa henne de efter hon har fött. Kalla mig inte för äckel.

Runkar också men behövde knulla för att bli nöjd
  • Kalles92
    Kalles92 skrev 2021-08-19 01:20:48 följande:

Vad har du för rätt att kalla mig för vidrig? Hon ska inte veta något. Jag älskar henne, jag hade min lilla ?leksak?. Absolut jag utnyttjade den tjejen men jag behövdes tömmas.

Hur vet du att inte din man har gjort likadant som mig?

Att någon brud ska känns äckel för mig känns inte bra. Jag har tyvärr ingen plan
  • Kalles92
    Anonym (As) skrev 2021-08-19 07:44:32 följande:

Om det finns något som är gott och rättvist i denna värld så får din sambo reda på vilket as du är. Du förtjänar inte ett lyckligt liv med henne och hon behöver veta vilket känslokallt vider du är.

Ber till gud att ditt knull berättar för din sambo vad du gjort.

Men du, vad får du ut av att kalla mig för as och vider? Dessutom önskar mig illa?

Jag har gjort fel absolut. Men jag är den mest kärleksfulla person mot henne. Om inte sen tjejen hade varit lätt att sära på benen så skulle jag aldrig knullat henne och allt hade varit frid i fröjd
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 08:57:31 följande:

Chansen att ni ska kunna lösa det här är kanske större om du står för vad du har gjort och visar att du verkligen ångrar dig.

Om den andra tjejen berättar så är risken större att hon blir sårad.

Lögner och svek sårar ofta mer än otroheten i sig.

Jag vet att hon inte skulle förlåta. Bättre att hålla tyst och sköta mig i fortsättningen
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 09:10:32 följande:

Om du tycker det är kärleksfullt att vara otrogen så vågar jag inte tänka på hur du är när du inte är kärleksfull.

Du kanske skulle skaffa dig en lösvagina eller en fleshlight istället för att utnyttja andra tjejer.

Jag har inte sagt att de är kärleksfullt att vara otrogen utan att jag är kärleksfull annars menar jag. Lösvagina är inte samma sak
  • Kalles92
    Anonym (WTF) skrev 2021-08-19 09:25:00 följande:

Du är både ett as och svin som gjort så mot din sambo! Jag hoppas hon får veta att du har varit otrogen mot henne så hon kan slänga ut dig och skaffa en bättre kille. Så kan du fortsätta träffa den andra kvinnan som du har pippat 7 gånger. Inget du säger kommer att ändra på det, lr så gör du som Molly50 skriver att du berättar för henne vad du har gjort. Lär dig gå den hårda vägen och va en man.

Som sagt jag förnekar inte att jag har gjort fel, men att kalla mig elaka saker är omoget. Som sagt jag har lärt mig en läxa och kommer inte vara otrogen igen. Däremot behöver hon inte få veta
  • Kalles92
    Anonym (As) skrev 2021-08-19 10:15:57 följande:

Gahahaha! Så det är den andra tjejens fel att du låg med henne fast du är i ett monogamt förhållande? Är du förlamad i huvudet?? Och du ska klara att ta hand om ett litet barn sen, fy fan.

Stackars din sambo som har ett sånt gift som du i sitt liv. Att vara otrogen är raka motsatsen till att vara kärleksfull mot sin partner, fullt så korkad kan du ju inte vara så du inte inser det? Du kan inte vara en bra man för henne och samtidigt bakom hennes rygg så är du ett slem. Så gör man inte om man älskar någon. Hoppas tanken på hur ledsen hon kommer bli när hon får veta vad du gjort håller dig sömnlös om nätterna.

Som sagt jag har gjort fel men är kärleksfull annars mot henne. Jag är inget svin som man kan tro. Jag gjorde ett misstag och har lärt mig en läxa att aldrig vara otrogen mer. Då behöver hon inte få veta heller
  • Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 10:33:28 följande:

Å den var bra! Skylla det på kvinnan? Nej du den här får du ta på ditt eget skuldkonto!

De gör jag inombords men kvinnor behöver inte locka tills sig män heller
Svar på tråden Älskar henne