Inlägg från: Kalles92 |Visa alla inlägg
  • Kalles92

Älskar henne

Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:03:42 följande:

På vilket sätt menar du att önska att din sambo får reda på sanningen är att önska dig illa? Det är att önska henne väl och om det innebär att du får ta konsekvenserna av ditt agerande så är inte det mer än rätt.

Du verkar tro att allt kretsar kring dig. Det gör det inte, man är två om ett förhållande. Det borde du ha tänkt på innan du knullade den andra tjejen. Och nej det är inte den andra tjejens fel att du är en egoist. Det är DU som borde tänkt på vad knullandet kunde leda till.

Man tänker inte så när man är kåt
  • Kalles92
    Anonym (Maja) skrev 2021-08-19 11:09:22 följande:

Du kan inte göra så mycket. Antingen berättar hon eller så berättar du eller så chansar du på att hon inte säger något. Men om det kommer fram så är det bättre att det kommer ifrån dig. Sen kommer din sambo bli sårad i vilket fall, men att kommer det ifrån dig så tror jag att det kommer bli en smula lättare att förlåta även om det kommer att ta tid.

Du har handlat fel och nu får du stå för konsekvenserna. En graviditet varar i 9 månader och de flesta månaderna efter förssningen kan vara svårt att ha sex pga att det ska läkas i underlivet. Kunde du inte ha stått ut den tiden? Nu har du riskerat ditt liv med sambo och barn. Var inte otrogen igen!!!

Lycka till.

Tack, men jag kör nog på de fega och chansa på att de inte kommer fram. Jag har tänkt med kuken vilket jag ångrar egentligen
  • Kalles92
    Anonym (Karma) skrev 2021-08-19 11:29:58 följande:

Locka till sig män? Vad har du för kvinnosyn? Vad har du för syn på män för den delen? Är ni idioter utan hjärna på riktigt? Har du inget eget val? 

Jo, men inte alltid lätt att avstå
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:47:20 följande:

Men det kommer du inte göra för du av det skriver nu är att du bara vill komma billigt undan med så lite komplikationer för DIG som möjligt, det finns ingen som helst vilja att förändras och bli en bättre människa bakom. I alla inlägg du skrivit så lägger du skulden på ditt förhållande, din sambo eller tjejen du var otrogen med. Du tar inget som helst ansvar för det själv.

Så nej, du kommer definitivt inte skärpa dig, för att skärpa sig innebär att du behöver göra om dig själv och dina värderingar och det tänker du såklart inte göra, det enda du vill är att komma undan.

De sant att jag vill komma undan de här. För jag Vet att jag inte gör om de
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:50:06 följande:

Klart du gör det för du är ju en egoistisk och feg person, och det kommer såklart speglas i hur du hanterar situationen. Din feghet och egoism var anledningen till att du var otrogen och kommer nu prägla hur du hanterar situationen.

Och nej du ångrar inte ett skit, allt du ångrar är att det blev komplicerat. Hade det inte blivit det hade du mer än gärna fortsatt hur länge som helst.

Som sagt jag står för att jag är feg och inget jag kan hjälpa. Men de va ett misstag och kommer inte göra om de alltså är jag inget svin som du tror iallafall
  • Kalles92
    Anonym (jaha) skrev 2021-08-19 11:55:47 följande:

Om man är ett svin eller inte definieras av vad vi GÄR inte vad vi tänker eller tycker. Och ditt agerande har varit väldigt svinaktigt, och ditt agerande nu där du skyller ifrån dig och vill bara komma så billigt undan som möjligt är precis lika svinaktig, så ja du ÄR ett svin.

Men det betyder inte att du alltid måste vara det, men för att inte fortsätta vara ett svin behöver du förändra den du är och börja bete dig som en bättre människa,,, dvs stå för vad du gjort och ta konsekvenserna för det... men det tänker ju du såklart inte göra... och därför kommer du oxå förbli ett svin.

De är min feghet jag inte erkänner och inget annat. Jag ska som sagt inte göra om de. Jag kanske är ett svin i mångas ögon men om man inte är otrogen så är man inget svin
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:00:11 följande:

Då är det väl bara att hoppas på att hon får reda på sanningen på något annat sätt om du inte klarar av att vara man nog att berätta själv.På vilket sätt är du kärleksfull när du ens kan tänka tanken på att gå bakom ryggen på din gravida sambo med en annan?

Du tänker inte det minsta på henne utan du tänker bara på att du ska få dina behov tillfredsställda.

Hur ska det gå när du får barn?

Hon kommer inte att kunna ha sex de första veckorna,kanske månaderna,efter förlossningen.

Och småbarnstiden kan också vara tuff.

Då kanske en lösvagina eller en fleshlight kan komma väl till pass istället för att du ligger runt med andra och riskerar att dra hem sjukdomar eller göra andra kvinnor gravida.

Men jag hoppas verkligen att du trollar.

För så här korkad kan ingen människa vara.

Som sagt jag ska ju inte vara otrogen mer. Var är de du inte förstår?
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:04:28 följande:

Tycker du at det är moget att sätta sig själv och sina egna behov främst när du snart ska få barn?

Och tycker du det är moget att inte våga stå för dina misstag?

Tycker du det så får du ta att du får kritik för att du beter dig som ett svin.

Jag har sagt att jag är feg och de här handlar inte om mogenhet
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:08:35 följande:

Men det är väl inte bara ett misstag när du låg med den andra kvinnan 7 ggr?

Men om du är så säker på att du aldrig kommer att göra om det igen så är det väl en desto större anledning att stå för vad du har gjort och visa att du verkligen ångrar dig.

Hon lär bli sårad ja,men risken är att hon blir mer sårad av att få veta det på annat sätt. T ex om älskarinnan skulle berätta.

Det kan vara värt att ha i åtanke.

Eftersom jag inte ska vara otrogen mer så är det verkligen bäst att hålla tyst om de
  • Kalles92
    molly50 skrev 2021-08-19 12:15:31 följande:

Eller så vänder du på saken.

Du kanske inte ska dra ner gylfen för alla tjejer som försöker locka dig så slipper du hamna i sådana här situationer.

Det är bara lågt att skylla på andra för dina egna misstag.

Är det vad du vill lära ditt barn också?

Att det är bättre att ljuga än att stå för det man gör?

Om tjejer slutar att gå med korta kjolar som precis slutar nedanför rumpan och har urringat så är de inga problem
Svar på tråden Älskar henne