• Anonym (......)

    Hur känns era hemorrojder?

    Så nervös och orolig!

    Har alltid haft jätteproblem med min mage och fått springa på toaletten i ilfart många gånger. Min pappa och bror har precis samma problem.

    Sen för ett tag sedan så känns det som att det är något i rumpan. Lite som att det skaver precis innaför analöppningen. Jag brukar ha problem med att det kliar och svider med utanför öppningen.

    Men det som "skaver" kan kännas hela tiden ibland. Tex når jag ligger i sängen och ska sova så känner jag det. Trodde först det kanske var mask eller nåt men har det inte hela tiden men väldigt ofta. Hittar dock inget suspekt i avföringen. Blöder typ aldrig. Men har lite ont precis vid kanten på ett ställe runt analen. Tycker det stålar lite ipp mot skinkan med och gör ont när jag går. Upplever att jah får mer ont på det stället när jah har mens och ägglossning.

    Men är så himla orolig nu! Har bokat tid men oron äter upp mig. Funderar på om det är hemorrojder men känns de liksom hela tiden?

  • Svar på tråden Hur känns era hemorrojder?
  • Anonym (J)

    Låter som hemorrojder. Man har, under en period, ont hela tiden. Som att det skaver.

Svar på tråden Hur känns era hemorrojder?