Inlägg från: Pinotage |Visa alla inlägg
  • Pinotage

Att välja att leva med en kvinna som bedrar

Jag lever hellre ensam en med någon som bedrar mig - vilken förnedring. Skulle inte stanna en sekund en relation där jag blev bedragen.

• Pinotage
    Robert 558 skrev 2021-08-19 15:32:16 följande:
    Jag är inte där, men förstår dig till 100%. Det är lätt att vara kategorisk och gapa om att man ska lämna, men då glömmer man att det finns två vågskålar där man också mister oerhört mycket genom att göra det. Tror detta blir tydligare när man blir lite äldre, att det inte är så enkelt att starta om.
    Vågskålen faller till marken när det är otrohet inblandad - min åsikt.
  • Pinotage
    Anonym (Anonym@) skrev 2021-08-19 10:05:14 följande:
    Eftersom du vet, och otroheten fortsätter med din tillåtelse, men ogillande, utan någon som helst ånger, ser jag det som ren förnedring från hennes sida.
    Jag hade hellre sett mig själv ensam resten av livet än att leva ett liv där du blir bortvald och förnedrad dagligen i.o.m din kännedom. Min känsla är att du lever i ett cockold förhållande mot din vilja.
    Jag håller helt med dig. Tänk vad älskaren ska skratta åt TS som tillåter sig att förnedras på det viset. TS behöver skaffa sig en ryggrad.
  • Pinotage
    Tukt skrev 2021-08-19 23:10:41 följande:
    Är det upphetsande för dig själv att håna och förnedra TS? Känner du dig själv som en rejäl karl med stake då? Eller inser du att du bara är som vilken mobbare som helst?
    Mina känslor har inget med det här att göra - det jag skrev är en oberoende observation. TS blir hånad och förnedrad av frun och älskaren , inte av mig. Jag tycker synd om TS som låter sig utsättas för det här. 
  • Pinotage
    Kalles92 skrev 2021-08-20 21:38:49 följande:
    Men vart står du egentligen? Ena stunden tycker du de är konstigt att ingen hoppar på henne som de skulle har gjort med om en kille hade gjort de tex som mig. Men nu hoppar du på mig?
    Det vore ju skit-cool om det är TS fru som du ligger med !
Svar på tråden Att välja att leva med en kvinna som bedrar