• Anonym (TS)

    Killar, skulle du kunna dejta en sån här tjej?

    Killar, om ni skulle träffa en tjej som ni gillar som inte skulle vilja visa sig naken för er, skulle ni ändå kunna vara ihop med den tjejen? Om hon ser okej ut med kläder på, gärna ger avsugningar, runkar o.s.v. Öppensinnad när det gäller att ge njutning. Det enda som inte funkar då är knull. Skulle du kunna vara ihop med en tjej trots att du inte får knulla om du får allt annat? Skulle du kunna ha henne som KK?

  • Svar på tråden Killar, skulle du kunna dejta en sån här tjej?
  • Anonym (Förklara)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-23 13:53:22 följande:

    Killar, om ni skulle träffa en tjej som ni gillar som inte skulle vilja visa sig naken för er, skulle ni ändå kunna vara ihop med den tjejen? Om hon ser okej ut med kläder på, gärna ger avsugningar, runkar o.s.v. Öppensinnad när det gäller att ge njutning. Det enda som inte funkar då är knull. Skulle du kunna vara ihop med en tjej trots att du inte får knulla om du får allt annat? Skulle du kunna ha henne som KK?


    Någon anledning till varför hon inte vill det
  • Anonym (aaa)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-23 13:53:22 följande:

    Killar, om ni skulle träffa en tjej som ni gillar som inte skulle vilja visa sig naken för er, skulle ni ändå kunna vara ihop med den tjejen? Om hon ser okej ut med kläder på, gärna ger avsugningar, runkar o.s.v. Öppensinnad när det gäller att ge njutning. Det enda som inte funkar då är knull. Skulle du kunna vara ihop med en tjej trots att du inte får knulla om du får allt annat? Skulle du kunna ha henne som KK?


    Jag skulle vilja veta hur hon mår innerst inne. För mig låter det som vibbar av en tjej som "ställer upp". Gör det hon tror killen vill för att slippa vara ensam (eller nåt). Är man på riktigt öppensinnad som du beskriver det så låter det konstigt att hon stannar vid blow jobs. 
    Nakenheten tycker jag är en mindre fråga (och det går faktiskt att penetrera även om folk ha lite kläder på sig). 
    Så om du är lite mogen och vettig tar du reda på hur tjejen faktiskt mår, innan du börjar utnyttja henne som KK. 
  • Anonym (TS)
    Anonym (aaa) skrev 2021-08-23 14:07:29 följande:

    Jag skulle vilja veta hur hon mår innerst inne. För mig låter det som vibbar av en tjej som "ställer upp". Gör det hon tror killen vill för att slippa vara ensam (eller nåt). Är man på riktigt öppensinnad som du beskriver det så låter det konstigt att hon stannar vid blow jobs. 

    Nakenheten tycker jag är en mindre fråga (och det går faktiskt att penetrera även om folk ha lite kläder på sig). 

    Så om du är lite mogen och vettig tar du reda på hur tjejen faktiskt mår, innan du börjar utnyttja henne som KK. 


    Jag är inte killen. Och det behöver absolut inte stanna vid blowjobs men om jag skulle ta upp saker som t.ex. att sätta på med strap-on om killen gillar det så skulle diskussionen lätt spåra ur med kommentarer som att det bara är bögar som gillar sånt. Det skulle ta fokus från grundfrågan tänkte jag. Men du tänker då typ dra undan trosorna och knulla ändå? Kanske funkar. Men att inte få se henne naken skulle vara okej?
    Anonym (Förklara) skrev 2021-08-23 14:03:22 följande:

    Någon anledning till varför hon inte vill det


    För att hon inte känner sig bekväm med det. För att hon inte gillar att vara utlämnad så och för att hon ändå njuter av att ge njutning.
  • Anonym (Förklara)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-23 14:29:16 följande:
     För att hon inte gillar att vara utlämnad så och för att hon ändå njuter av att ge njutning.
    Hon skulle nog behöva prata ut om det 
  • Anonym (Nej)
    Anonym (TS) skrev 2021-08-23 14:29:16 följande:
    För att hon inte känner sig bekväm med det. För att hon inte gillar att vara utlämnad så och för att hon ändå njuter av att ge njutning.
    Varför inte bara erkänna att det är dig det handlar om? Du har en del att arbeta med. Killar som ser dig naken kommer ändå gilla vad de ser, det behöver du inte oroa dig för. Eller är du groteskt deformerad på nåt sätt i kroppen...?
  • Anonym (Icke)
    Absolut inte. För mig skriker ett sånt beteende att hon har en del psykiska problem som hon behöver ta tag i innan hon skulle vara aktuell för en relation med mig.
  • Pinotage

    Jag hade en längre relation med en kvinna som hade komplex för sin kropp - hon försökte alltid dölja den på ett eller annat sätt. Hon tog aldrig av sig alla kläder - men vi hade i alla fall sex.

  • Anonym (TS)
    Anonym (Nej) skrev 2021-08-23 14:32:46 följande:

    Varför inte bara erkänna att det är dig det handlar om? Du har en del att arbeta med. Killar som ser dig naken kommer ändå gilla vad de ser, det behöver du inte oroa dig för. Eller är du groteskt deformerad på nåt sätt i kroppen...?


    Ja, jag skrev ju det i inlägget du citerar. Han trodde jag var killen och jag svarade att jag är inte killen, det betyder med andra ord att jag är tjejen. Men frågan är inte ställd om nån vill ha MIG utan om ni skulle kunna vara ihop/vara Kk med en tjej som är SOM mig.
Svar på tråden Killar, skulle du kunna dejta en sån här tjej?