Skuldsanering
Ni som fått skuldsanering. Hur stor skuld hade ni? Var ni på kronan först?
Hur mycket har ni över för hyra mat hygien etc.?
Ni som fått skuldsanering. Hur stor skuld hade ni? Var ni på kronan först?
Hur mycket har ni över för hyra mat hygien etc.?
Hur fasiken har så många av er hamnat så snett? Har man så dålig impulskontroll så ska man då fan ha en förvaltare som tar hand om ens ekonomi.
Nej, det var det inte.
Ok, nu är det iaf inget som ens tas upp
Det finns många sätt - prova en riktigt smutsig skilsmässa tex. Det är rejält fördomsfullt att tro att det måste handla om konsumtion.
Undantagen bekräftar inte regeln. Faktum kvarstår.
Skönt!
Japp:)
Lycka till med din omprövning <3
Tack! Och hoppas du snart får ditt beslut
Det är inget direkt ovanligt. Annars kan man bli utförsäkrad av FK etc.
Tycker du att du tillför något relevant till tråden?
Att du inte tycker det är ovanligt med skulder bortåt miljonen utan att äga något av värde säger en hel del om både dig och människor i din närhet. Det är ibte vanligt att ha miljoner i blancolån och ett ärende om skuldsanering hos kronofogden varesig du försöker intala dig själv det eller inte.
Inte ovanligt att ha hamnat i ekonomisk kris efter tex en skilsmässa. Din åsikt är totalt irrelevant:)
Jo, det är ovanligt. Men fint att du fortsätter intala sig själv något annat. Att du försöker bagatellisera det kanske är roten till varför du har hamnat där? "Äsch, bara ett lån till"
Haha, känns det bra? Du vet, vi är helt medvetna om vår situation. Vad du anser om det är som sagt inte ett dugg viktigt.
Det verkar ju uppenbarligen väldigt viktigt dig för eftersom du stångar dig gul och blå för att försöka övertala mig och oss andra. Tänk om du kunde kämpa lika hårt för att bli skuldfri?
Jodå jag känner till det. Mig bad dom iallafall att kolla upp om jag kunde hitta billigare internet då jag hade en, ja vad ska man kalla det, supervariant av det. Likväl ska jag nu flytta till hus och då krävs en omprövning till exempel, men det vet du kanske?
Blir det inte dyrare att hyra hus än lägenhet?
Blir det inte dyrare att hyra hus än lägenhet?