Inlägg från: Mandel |Visa alla inlägg
  • Mandel

Träffar bara svin :(

Jonnynilsson skrev 2021-08-26 10:11:59 följande:
    Haha, ja nu jävlar har du stoppat huvudet i getingboet :)

Men det du säger är helt sant. Alla oavsett kön dras till det ytliga. Och det vet alla om och utnyttjar det för egen vinning.

TS! Sänk dina krav och kika lite bortom ytan. Kanske du då ser den inte så värst vältränade killen i hörnet på gymmet. Han som har noll i utstrålning men ändå försöker hålla sig i form. Han är killen som ingen vänder sig om när ni går på stan för. Men han kanske är killen som du får behålla för ingen annan kommer att försöka ta över honom.
    De män som inte ens svarade tack, men nej tack på meddelanden eller dök upp på dejter / bokade av i sista stund eller ens svarade tack, men nej tack efter en dejt var oftast män som såg bra ut.
    Som tur var så var jag inte ute efter utsida utan i mitt fall var det faktiskt avståndet som var prio 1. SÅ när jag hittade män med ca 30-45min från mitt jobb och de inte såg helt anskrämliga ut så frågade jag om dejt och fick oftast det. Mötte många trevlig män, men det kändes inte riktigt 100, förens jag träffade särbon som bor 9km bort från mig
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
Svar på tråden Träffar bara svin :(