• Anonym (Evine­)
    Thu 26 Aug 2021 09:22
    4450 visningar
    67 svar
    67
    4450

    Träffar bara svin :(

    Jag är en normal kvinna med ordnat liv. Stabil ekonomi, inga barn, har vänner och familj osv.

    Jag vet ej vad jag gör för fel. Jag vill så gärna träffa någon och har varit på många dejter efter att ha varit registrerad på diverse dejtsidor (match, tinder osv)

    Det har ofta handlat om att dejten gått bra men sedan går killen upp i rök och påstår att han har mycket på jobbet. Jag har gett det tid men de slutar höra av sig.

    En kille ljög och sa att hans pappa låg på intensiven och att han skulle dit så ställde in dejten. Då såg jag och en väninna honom gå hand i hand med en annan kvinna på stan. Han såg oss inte så sms:ade men han svarade inte och blockerade mig på whatsapp.

    En annan påstod att hans hund blivit akut dålig och kanske behövde avlivas... Sa då att han kunde höra av sig och uppdatera mig men då såg jag honom på gymmet istället (vi går på samma gym).

    Tre killar har visat sig ha barn (!) med andra allmänt struliga tjejer som de inte ens gjort slut med !!

    De har alltså varit otrogna och aktivt sökt annat bakom ryggen.

    Orkar inte ens dra fler sjuka historier. Finns det någon normal man? Vad gör jag för fel??

  • Svar på tråden Träffar bara svin :(
  • Anonym (Evine­) Trådstartaren
    Thu 26 Aug 2021 09:43
    #1

    Ingen med tankar o tips

  • KKarat­e
    Thu 26 Aug 2021 09:46
    #2

    Hur gammal är du? Kanske har du träffat väggen?

  • Anonym (Evine­) Trådstartaren
    Thu 26 Aug 2021 09:52
    #3
    KKarate skrev 2021-08-26 09:46:29 följande:

    Hur gammal är du? Kanske har du träffat väggen?


    34. Berätta gärna vad du menar med vägg?
  • Anonym (f)
    Thu 26 Aug 2021 09:52
    #4

    Försök träffa någon utanför dejtingappar. känns som väldigt många är oseriösa på dessa, har själv råkat ut för många som har partners och träffar andra genom dessa. 

    De som gav dåliga ursäkter är troligtvis konflikträdda människor som reagerar så på många saker i livet. De var inte intresserade, men för omogna för att bara säga det. 

  • Anonym (Byt prefer­ens)
    Thu 26 Aug 2021 09:54
    #5
    Anonym (Evine) skrev 2021-08-26 09:22:13 följande:

    Jag är en normal kvinna med ordnat liv. Stabil ekonomi, inga barn, har vänner och familj osv.

    Jag vet ej vad jag gör för fel. Jag vill så gärna träffa någon och har varit på många dejter efter att ha varit registrerad på diverse dejtsidor (match, tinder osv)

    Det har ofta handlat om att dejten gått bra men sedan går killen upp i rök och påstår att han har mycket på jobbet. Jag har gett det tid men de slutar höra av sig.

    En kille ljög och sa att hans pappa låg på intensiven och att han skulle dit så ställde in dejten. Då såg jag och en väninna honom gå hand i hand med en annan kvinna på stan. Han såg oss inte så sms:ade men han svarade inte och blockerade mig på whatsapp.

    En annan påstod att hans hund blivit akut dålig och kanske behövde avlivas... Sa då att han kunde höra av sig och uppdatera mig men då såg jag honom på gymmet istället (vi går på samma gym).

    Tre killar har visat sig ha barn (!) med andra allmänt struliga tjejer som de inte ens gjort slut med !!

    De har alltså varit otrogna och aktivt sökt annat bakom ryggen.

    Orkar inte ens dra fler sjuka historier. Finns det någon normal man? Vad gör jag för fel??


    Du kanske skall skippa tinder, match och alla dessa märkliga köttmarknader du hänger på. Tinder är väl bara till för sexuella möten utan förbindelser, ett potpurri av könssjukdomar och dåligt självförtroende. 

    Varför inte, bara byta preferens som du uppenbarligen verkar ha, skippa gymfjanten som inte har annat för sig. Jag tror mig veta vilken typ av kille du tänder på, och som du dras till likt flugor dras till skit. Du behöver byta preferens, kanske välja en vanlig kille som du möter på Ica, han som har snälla ögon och som är genomtrygg i sig själv att han inte ens hänger på tinder, eller lägger 20 timmar i veckan på gymmet. 
  • Anonym (kansk­e blir ogilla­d nu)
    Thu 26 Aug 2021 10:00
    #6

    Det här är ytligt men: Väldigt fysiskt attraktiva män är oftast åt svinhållet. Spelar ingen roll om han är åt bodybuilderhållet, manlig modell, stilig silverräv som George Clooney, gullig Justin Bieber-lookalike eller bad boy med mc och tatueringar. Väldigt snygg=svin.

    Undviker du alla som du tänker "oh kom till mamma" bara av fotot så slipper du många svin.

  • Anonym (Evine­) Trådstartaren
    Thu 26 Aug 2021 10:10
    #9
    Anonym (kanske blir ogillad nu) skrev 2021-08-26 10:00:04 följande:

    Det här är ytligt men: Väldigt fysiskt attraktiva män är oftast åt svinhållet. Spelar ingen roll om han är åt bodybuilderhållet, manlig modell, stilig silverräv som George Clooney, gullig Justin Bieber-lookalike eller bad boy med mc och tatueringar. Väldigt snygg=svin.

    Undviker du alla som du tänker "oh kom till mamma" bara av fotot så slipper du många svin.


    Anonym (Byt preferens) skrev 2021-08-26 09:54:02 följande:

    Du kanske skall skippa tinder, match och alla dessa märkliga köttmarknader du hänger på. Tinder är väl bara till för sexuella möten utan förbindelser, ett potpurri av könssjukdomar och dåligt självförtroende. 

    Varför inte, bara byta preferens som du uppenbarligen verkar ha, skippa gymfjanten som inte har annat för sig. Jag tror mig veta vilken typ av kille du tänder på, och som du dras till likt flugor dras till skit. Du behöver byta preferens, kanske välja en vanlig kille som du möter på Ica, han som har snälla ögon och som är genomtrygg i sig själv att han inte ens hänger på tinder, eller lägger 20 timmar i veckan på gymmet. 


    Ja alltså ... tycker att jag träffar alla möjliga typer, helst lite propra killar med bra jobb osv... men är öppen för alla möjliga. Det låter så himla bra men så beter de sig såhär. Flera har också smitit från notan och dragit... jättekonstigt. En påstod han drev ett framgångsrikt företag. Han kom i taxi och bad mig möta honom. Jag gjorde det och jag åkte på att betala både taxi och middag då han glömt plånboken hemma. Finns bara såna? Han satt med telefonen hela kvällen och ville sen gå hem till mig. Han påstod han bodde med sin syster men stod på hennes sida de var tillsammans. Orkar snart inte. Vad är det för fel på mig?
  • Jonnyn­ilsson
    Thu 26 Aug 2021 10:11
    #10
    Anonym (kanske blir ogillad nu) skrev 2021-08-26 10:00:04 följande:

    Det här är ytligt men: Väldigt fysiskt attraktiva män är oftast åt svinhållet. Spelar ingen roll om han är åt bodybuilderhållet, manlig modell, stilig silverräv som George Clooney, gullig Justin Bieber-lookalike eller bad boy med mc och tatueringar. Väldigt snygg=svin.

    Undviker du alla som du tänker "oh kom till mamma" bara av fotot så slipper du många svin.


    Haha, ja nu jävlar har du stoppat huvudet i getingboet :)

    Men det du säger är helt sant. Alla oavsett kön dras till det ytliga. Och det vet alla om och utnyttjar det för egen vinning.

    TS! Sänk dina krav och kika lite bortom ytan. Kanske du då ser den inte så värst vältränade killen i hörnet på gymmet. Han som har noll i utstrålning men ändå försöker hålla sig i form. Han är killen som ingen vänder sig om när ni går på stan för. Men han kanske är killen som du får behålla för ingen annan kommer att försöka ta över honom.
  • Anonym (Byt prefer­ens)
    Thu 26 Aug 2021 10:17
    #11
    Jonnynilsson skrev 2021-08-26 10:11:59 följande:
    Haha, ja nu jävlar har du stoppat huvudet i getingboet :)

    Men det du säger är helt sant. Alla oavsett kön dras till det ytliga. Och det vet alla om och utnyttjar det för egen vinning.

    TS! Sänk dina krav och kika lite bortom ytan. Kanske du då ser den inte så värst vältränade killen i hörnet på gymmet. Han som har noll i utstrålning men ändå försöker hålla sig i form. Han är killen som ingen vänder sig om när ni går på stan för. Men han kanske är killen som du får behålla för ingen annan kommer att försöka ta över honom.
    Även den snubben som är hästen att satsa på. Troligen övertrygg i sig själv, som inte behöver vara extrovert och som bara söker någon som gillar honom för den han är. 
  • Anonym (S)
    Thu 26 Aug 2021 10:55
    #12
    +1

    Jag kan tyvärr inte ge dig konkreta råd eftersom det nästan kräver att man ser era konversationer eller ser vad som händer på dejterna, men jag misstänker att det finns saker som borde ha varit varningssignaler för dig redan innan du går på första dejten. Sedan undrar man ju också vad som händer när ni väl träffas. Och slutligen kan det också vara något som du själv gör som kan vara avskräckande för dem.

Svar på tråden Träffar bara svin :(