Träffar bara svin :(
Anonym (Evine) skrev 2021-08-26 10:10:31 följande:
Anonym (Byt preferens) skrev 2021-08-26 09:54:02 följande:
Du kanske skall skippa tinder, match och alla dessa märkliga köttmarknader du hänger på. Tinder är väl bara till för sexuella möten utan förbindelser, ett potpurri av könssjukdomar och dåligt självförtroende.
Varför inte, bara byta preferens som du uppenbarligen verkar ha, skippa gymfjanten som inte har annat för sig. Jag tror mig veta vilken typ av kille du tänder på, och som du dras till likt flugor dras till skit. Du behöver byta preferens, kanske välja en vanlig kille som du möter på Ica, han som har snälla ögon och som är genomtrygg i sig själv att han inte ens hänger på tinder, eller lägger 20 timmar i veckan på gymmet.
Ja alltså ... tycker att jag träffar alla möjliga typer, helst lite propra killar med bra jobb osv... men är öppen för alla möjliga. Det låter så himla bra men så beter de sig såhär. Flera har också smitit från notan och dragit... jättekonstigt. En påstod han drev ett framgångsrikt företag. Han kom i taxi och bad mig möta honom. Jag gjorde det och jag åkte på att betala både taxi och middag då han glömt plånboken hemma. Finns bara såna? Han satt med telefonen hela kvällen och ville sen gå hem till mig. Han påstod han bodde med sin syster men stod på hennes sida de var tillsammans. Orkar snart inte. Vad är det för fel på mig?
Låter märkligt... Att få till en dejt är den svåra biten oftast. Har man väl kommit så långt så är halva inne. Låter märkligt att smita då... Du är själv uppriktig om vem du är och vad du vill?