Träffar bara svin :(
Jag är en normal kvinna med ordnat liv. Stabil ekonomi, inga barn, har vänner och familj osv.
Jag vet ej vad jag gör för fel. Jag vill så gärna träffa någon och har varit på många dejter efter att ha varit registrerad på diverse dejtsidor (match, tinder osv)
Det har ofta handlat om att dejten gått bra men sedan går killen upp i rök och påstår att han har mycket på jobbet. Jag har gett det tid men de slutar höra av sig.
En kille ljög och sa att hans pappa låg på intensiven och att han skulle dit så ställde in dejten. Då såg jag och en väninna honom gå hand i hand med en annan kvinna på stan. Han såg oss inte så sms:ade men han svarade inte och blockerade mig på whatsapp.
En annan påstod att hans hund blivit akut dålig och kanske behövde avlivas... Sa då att han kunde höra av sig och uppdatera mig men då såg jag honom på gymmet istället (vi går på samma gym).
Tre killar har visat sig ha barn (!) med andra allmänt struliga tjejer som de inte ens gjort slut med !!
De har alltså varit otrogna och aktivt sökt annat bakom ryggen.
Orkar inte ens dra fler sjuka historier. Finns det någon normal man? Vad gör jag för fel??
Vet hur jobbigt det kan vara att dejta, har själv varit med om många märkliga upplevelser. Men till slut hittade jag faktiskt min nuvarande sambo via en dejtingapp. Mitt tips är att inte träffa killen för snabbt. Chatta i ett par dagar innan, och ta upp allt som du tycker är viktigt att få reda på. Vad har han för intentioner, är han seriös eller inte? Har ni samma värderingar? Var uppriktig med vad du vill och önska det samma av honom. Känn efter hur det känns att chatta med honom. Känns det bra så träffa honom, annars inte. Med min sambo märkte jag direkt att vår konversation fick ett djup, redan i chatten. Det har aldrig hänt med någon annan jag chattat med, och inte heller på dejterna. När vi sen träffades bara visste jag att det skulle bli vi, kände mig nästan kär vid första ögonkastet! :) Så det kan gå via dejtingappar. Min bästa vän träffar också sin sambo och far till deras barn via en dejtingapp.