Träffar bara svin :(
Jag har många vänner som träffat sin partner via just Tinder inklusive jag själv. Vi har alla varit runt 23-26 när detta skett och idag är alla sambos osv. Ville skriva detta för att ge en annan bild av tinder än den som skrivits här. Många andra par jag känner lite ytligt, kompisars kompisar osv har också träffats via tinder så det är vanligt och det finns bra män.
Mitt tips är att du ska swipea på män som ser genuint trevliga ut, inte de snygga osv. En tinderdejt är inte heller som en vanlig klassisk dejt eftersom man aldrig träffats förut. Det är därför bra att ha en mer avslappnad inställning och inte tänka giftemål och barn. Man ses, hänger lite och känner av varandra över en glass, promenad, öl, fika. Man äter inte middag på första dejten liksom.
Jag undrar också lite över vilka bilder du lägger ut, är de långt ifrån verkligheten skulle det absolut kunna vara en förklaring till dessa händelser du varit med om. Tyvärr framförallt om du är mer överviktig än kurvig. Bättre att visa lite mer då så du slipper gå på dejter där ingen hör av sig sen.