Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Träffar bara svin :(

Anonym (Evine) skrev 2021-08-28 12:26:36 följande:
    En snäll, stabil kille bara som finns där för mig och vi kan bilda ett seriöst förhållande med barn och hus på sikt kanske ute på landet
    Sen är det ju såklart en massa annat som ska stämma med attraktion, värdegrund, preferenser, sex,  fritid, intressen, vänner, barnuppfostran mm.

Om det vore så enkelt som det du beskrev skulle nog ingen va singel.
  • Anonym (Man)
    Anonym (H) skrev 2021-08-28 12:53:17 följande:
    Varför vill du inte träffa män som gillar just kurviga tjejer?

Vad vinner du på om någon tror att du är normalviktig och tappar intresset när han ser dig?

Ni slösar varandras tid bara.
    Förstår inte varför kvinnor tror att alla är ok med övervikt. Var ärlig eller gör något åt det. Jag arbetar på en kvinnodominerad arbetsplats och är det något kvinnorna inte gillar så är det ölmage. Jag kan bara instämma, det är grymt osexigt.

Så även om man får se ut som man vill, såklart, så kommer långt ifrån alla att attraheras av feta personer. Eller kurvig som det numera heter.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Sik) skrev 2021-08-28 13:00:58 följande:
    Problemet är att alla vill hitta någon som är bättre än dem själva. I synnerhet vill kvinnor det. Det är många män som inte motsvarar grundkraven. När kvinnorna inte vill gå ner i kvalitet spelar det ingen roll hur många män det finns.
    Men då kommer dom bli fortsatt dissade och ghostade, där män bara letar sex och tillfällig förströelse.
Svar på tråden Träffar bara svin :(