Inlägg från: Anonym (H) |Visa alla inlägg
  • Anonym (H)

Träffar bara svin :(

Är du minst lika attraktiv som dessa män du väljer ?

Kan du fråga någon objektiv person?

Menar som helhet, inte bara utseende.

Den tjejen jag känner som har samma problem väljer alltid män som är mer attraktiva ( snyggare , bättre utbildade, har bättre ekonomi , enklare familjesituation ) än hon , och de vill oftast inte ha mer än 1 dejt / ligg när de ser henne IRL och diskuterar jobb , barn, mm.

• Anonym (H)
    Anonym (Evine) skrev 2021-08-26 14:44:39 följande:

Nej varför skulle jag ha det... jag är lite kurvig. Vad spelar det för roll...?

Varför vill du inte träffa män som gillar just kurviga tjejer?

Vad vinner du på om någon tror att du är normalviktig och tappar intresset när han ser dig?

Ni slösar varandras tid bara.
  • Anonym (H)
    Anonym (Man) skrev 2021-08-28 12:58:08 följande:

Förstår inte varför kvinnor tror att alla är ok med övervikt. Var ärlig eller gör något åt det. Jag arbetar på en kvinnodominerad arbetsplats och är det något kvinnorna inte gillar så är det ölmage. Jag kan bara instämma, det är grymt osexigt.

Så även om man får se ut som man vill, såklart, så kommer långt ifrån alla att attraheras av feta personer. Eller kurvig som det numera heter.

Det handlar inte bara om just kvinnor och övervikt.

Många människor oavsett kön är oärliga om massa olika saker på dejtningsidor.

Och de slösar varandras tid , och förstår inte varför de blir genast dumpade när personen som dyker upp är inte samma hen låtsas vara på dejtningsidan.
Svar på tråden Träffar bara svin :(