• Anonym (Darksider)

Är du medlem på darkside?

Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)

Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är du medlem på darkside?
  • Anonym (Darksider)
    Anonym (Darksider) skrev 2021-08-27 20:45:40 följande:

Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)

Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.

Jag är så klart själv medlem...
  • Anonym (Darksider)

Till den som röstat på det sista alternativet: DS Sveriges största BDSM-community :)

• Anonym (Darksider)

Du som har varit medlem men inte är det längre, varför gick du ur?

• Anonym (Black Widow)

Har varit men tror inte mitt konto finns kvar, det var mer än tio år sedan.

• Anonym (.)

Har varit men är det inte längre.
    Anledningen att jag gick ur är för att jag är kvinna och ville föra intressanta diskussioner.
    Diskussionerna var ok på alla sätt och vis men det som fick mig att tröttna var alla gubbslem som raggar på allt och alla för att få sig ett trevligt litet "äventyr".
    Som tjej blir man trakasserad av alla slemäckel som tror att de är guds gåva till kvinnorna och att allt bara handlar om knulla.

• kulturenskaleva

Har varit medlem där, men jag passar inte in där bland alla känsliga snowflakes.

• Anonym (nyfiken man)

Jo, jag är med där. Finns många trevliga människor där, och intressanta diskussioner, men ibland förvånas man över att det som borde vara den mest toleranta svenska forumet alla kategorier, inte är det. Det kan finnas en hel del bdsm snobberi. Om man inte är hardcore, så kan det ibland känns lite exkluderande. Även en hel del  hårklyveri-diskussioner om definitioner, som inte känns så värdeskapande

• Anonym (ww)

Varit ett par gånger men ledsnat rätt snabbt alla gånger. Sexforum är nog inte min grej, verkligheten är bättre;)

Svar på tråden Är du medlem på darkside?