Är du medlem på darkside?
Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)
Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.
Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)
Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.
Mm...
Eftersom jag är kåt av mig så har jag vart det. Inte för att jag är inne på s/m och annat kinky pervers shit som sidan är riktad till, men för att det är ytterligare en plats att kanske träffa brudar på. Tänkte att får man bara ligga lite så kan jag stå ut med att få stryk eller vad ni hon skulle vilja utsätta mig för sorts obehagligheter. Vill absolut inte slå någon, men finns ju de som tänder på att slå så vadfan? Värt ett försök. Dessutom kan läder och latex på kvinnor vara sexigt, rent estetiskt.
Har vart i relation där jag ställt upp på en hel del bara för att få ligga med en tjej jag vart attraherad av. Strap-on tex (Inte det minsta skönt, gör bara ont men ändå värt det) och blivit kissad på (äckligt, men också värt det). Men hittade ingen latexprinsessa där som ville ligga med mig i utbyte mot att få kissa på mig eller slå mig så jag lade ner darkside.
Kan inte svara.
För jag är inte medlem, men jag kan inte säga att jag aldrig skulle bli det om jag blev singel igen. Men det är å andra sidan inte så troligt.
Känner en av personerna som grundade Darkside, faktiskt, fick bara veta det av en slump för några år sen när hen nämnde det.
Jag är medlem tillsammans med min man.
Det är väldigt svårt att förstå sig på DS. Jag är säker på att det finns normala, trevliga människor där, men de är väldigt svåra att hitta.
Som någon annan skrev, det är helt fullt av snöflingor där. De blir kränkta av exakt allt och inget. Det är också ett utbrett manshat där, något som jag har svårt för. Helt olika standarder för kvinnor och män.
Jag startade en tråd där en gång och blev så enormt påhoppad att jag aldrig mer skrivit något i någon tråd. Jag blev misstänkliggjord, anklagades för att ha dolda motiv med min fråga, fick öknamn som "Facebook-tjej" och allt möjligt.
Jag har också lyckats få vår profil blockad av några personer bara genom att gå in på deras dagbok, läsa flera inlägg och gilla några av dem utan att känna personen irl.
Kan se det i vissa trådar, att de som inte tillhör någon inre krets på DS bör akta sig för att skriva något som inte inleds med x antal ursäkter och disclaimers. Medan andra som är "inne och kända" kan slänga ur sig vad som helst och få applåder.
Det är väldigt svårt att förstå sig på DS. Jag är säker på att det finns normala, trevliga människor där, men de är väldigt svåra att hitta.
Som någon annan skrev, det är helt fullt av snöflingor där. De blir kränkta av exakt allt och inget. Det är också ett utbrett manshat där, något som jag har svårt för. Helt olika standarder för kvinnor och män.
Jag startade en tråd där en gång och blev så enormt påhoppad att jag aldrig mer skrivit något i någon tråd. Jag blev misstänkliggjord, anklagades för att ha dolda motiv med min fråga, fick öknamn som "Facebook-tjej" och allt möjligt.
Jag har också lyckats få vår profil blockad av några personer bara genom att gå in på deras dagbok, läsa flera inlägg och gilla några av dem utan att känna personen irl.
Kan se det i vissa trådar, att de som inte tillhör någon inre krets på DS bör akta sig för att skriva något som inte inleds med x antal ursäkter och disclaimers. Medan andra som är "inne och kända" kan slänga ur sig vad som helst och få applåder.

Till den som röstat på det sista alternativet: DS Sveriges största BDSM-community :)