Är du medlem på darkside?
Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)
Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.
Tycker det hade varit intressant att se om det finns nån överlappning mellan DS och FL :)
Skriv gärna en kommentar till hur du röstade också.
Nej, är inte medlem och skulle aldrig vilja bli.
Eftersom jag är kåt av mig så har jag vart det. Inte för att jag är inne på s/m och annat kinky pervers shit som sidan är riktad till, men för att det är ytterligare en plats att kanske träffa brudar på. Tänkte att får man bara ligga lite så kan jag stå ut med att få stryk eller vad ni hon skulle vilja utsätta mig för sorts obehagligheter. Vill absolut inte slå någon, men finns ju de som tänder på att slå så vadfan? Värt ett försök. Dessutom kan läder och latex på kvinnor vara sexigt, rent estetiskt.
Har vart i relation där jag ställt upp på en hel del bara för att få ligga med en tjej jag vart attraherad av. Strap-on tex (Inte det minsta skönt, gör bara ont men ändå värt det) och blivit kissad på (äckligt, men också värt det). Men hittade ingen latexprinsessa där som ville ligga med mig i utbyte mot att få kissa på mig eller slå mig så jag lade ner darkside.
Har varit medlem ganska många år, men aldrig särskilt aktivt.
Tänker alltid jag ska men vet inte säkert varför det inte blir så. Är väl delvis så att jag inte är så mycket ?community-människa? och som introvert och lite blyg tenderar jag på forum och liknande läsa länge innan jag sakta doppar tårna med något litet inlägg och upplägget där du till många grupper måste söka medlemskap till först gör att jag inte kommer mig för och så rinner det ut i sanden och jag hänger någon annanstans.
Gillar heller inte att det går att se om någon besökt ens profil då det som alltid på internet som kvinna att du blir ?anfallen?, så då undviker jag att kika runt och intresset falnar.
Inte varit superaktiv på fetlife heller men det är lite bättre på det sättet.
Men nu senaste titten in på DS senaste månaderna inser jag det blivit än värre än förr och folk tror att det är en datingsite och kryllar av män som inte ens är kinky som skickar meddelanden (tittar ju in på någon som skickats profil innan man svarar för att se vad det är för någon). Det gör i alla fall mig än mer tillbakadragen att interagera då man inte vill ?hänga ut? sin kinkyness när det uppenbarligen är fullt med den typ man ville ha fristad från med en sådan sida.
Så ja det blir nog att jag ger upp det helt snart
Det handlar inte om någon inre krets utan om att det finns alltför många slemäckel som bara är ute efter vanligt knull.
De blir lätt misstänkliggjorda, med all rätt. Sen att du kanske råkat ut för det beror på en massa saker som hur din profil ser ut, om den innehåller seriös information, funderingar, profilbilder eller foton du uppenbart inte snott från internet osv.
Appropå att bli blockad finns det enormt många tråpdar om det på DS, varför man blockar. En sådan sak är att jag som kvinna blockar alla misstänkt knull-raggare som är inne och kikar lite, för att klicka på gilla men i övrigt är helt tyst. Inte ett PM, ingen kommentar, ingenting. Det är exakt så de beter sig, de oseriösa.
Oj! Vad många svar!! Kul!!